掃呢頁CODE去手機

2015年12月23日 星期三

GTA我人生第一次叫雞失敗左. . . _-,

GTA我人生第一次叫雞失敗左. . .
屌!今日打風,留係屋企有咩好做???梗係打GTA5啦啱啱先一開GAME過完新手任(屌佢老母過成半個鐘都追唔到個偷機車的仆街,跳過任­務算就梗係去叫雞是關我未玩過GTA,真實都未叫過雞就唔係好知點去到俱樂部先知原來要睇女女跳裸舞刷好感佢又叫我禁R2,又X咁我咪係咁禁點撚知原來唔可以比D食Q睇到,比人趕左出雞場算,我再玩過入到去,好辛苦終於刷完一隻好感度就選擇帶佢返屋企啪啪啪就出左雞場,揸車車佢返屋企 ...


屌!

今日打風,留係屋企有咩好做???

梗係打GTA5啦

啱啱先一開GAME過完新手任(屌佢老母過成半個鐘都追唔到個偷機車的仆街,跳過任­務算

就梗係去叫雞

是關我未玩過GTA,真實都未叫過雞

就唔係好知點

去到俱樂部先知原來要睇女女跳裸舞刷好感

佢又叫我禁R2,又X咁

我咪係咁禁

點撚知原來唔可以比D食Q睇到,比人趕左出雞場

算,我再玩過

入到去,好辛苦終於刷完一隻好感度

就選擇帶佢返屋企啪啪啪

就出左雞場,揸車車佢返屋企

點撚知啱啱返到屋企門口,一打開車門

就有架快車係隔離"FUNG"一聲經過

條女女一出車就已經比架車撞飛到幾米遠

我即刻屌左出聲,屌睇咁耐人玩GTA都冇呢D野,點解我條女女比人撞死?

點知原來女女冇死到,但有字幕寫住咩茱麗葉被嚇壞

我屌你老母理得你茱麗葉定牛柏葉

死八婆比車撞完死唔去仲要全身冇傷,竟然都唔同我撲野?

我就拎起枝槍殺左佢

避完班仆街警察之後,我再去一次雞場

今次見唔到茱麗葉,梗係啦,我槍殺左WO

就叫左個叫豹豹的

辛辛苦苦刷完好感度

選擇啪啪啪

點撚知佢話豹豹不隨便跟人回家:O

屌,咁你咪撚做雞啦

算!!!!!#fire#

我出返去雞場大廳

點知比我見到茱麗葉

我屌你唔係死左架咩

不過算啦,人鬼情未了都叫撲過野

就叫茱麗葉SERVE我,點知原來好感度又要刷多次

好啦冇所謂,我再刷

之後好開心諗住車佢返屋企

先發現原來自己冇車

就去左搶車

揸到架車去茱麗葉面前,佢都上左車諗住開車架啦

點知車主突然閃左出嚟扯我下車隻抽

我比人扯下車就梗係扯火啦

二話不說就使出一記黑鬼拳

點知條仆街茱麗葉又被嚇壞

屌你比車撞過又死過返生都驚開拖?無撚野下話?

我真係好撚嬲,就將所有怒氣聚係雙手,打死左個車主

之後又要避警察

哎,唔通註定我一世青頭


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!