掃呢頁CODE去手機

2015年12月23日 星期三

(我知我唔啱)偷睇女朋友facebook message _-,

(我知我唔啱)偷睇女朋友facebook message
同女朋友拍拖兩年感情好好我地好愛對方,好啱,但其實心裡有個結我有次偷睇佢個facebookmessage出於好奇,我知我唔應該,我衰我見到佢三年前之前對住一個男仔紋身,食煙既男仔係咁message示好係咁追問人地點解唔覆佢好掛住佢,仲係meesage表白埋見我女朋女寫:我喜歡你喜歡你,點解咁接受我我其實成日忍唔住禁你fb好辛苦個男仔冇受但佢就其實不停flurt我女朋友成個對話last左成半年我女朋 ...


同女朋友拍拖兩年

感情好好

我地好愛對方,好啱,

但其實心裡有個結

我有次偷睇佢個facebook message

出於好奇,我知我唔應該,我衰

我見到佢三年前之前對住一個男仔

紋身,食煙既男仔係咁message 示好

係咁追問人地點解唔覆佢

好掛住佢,

仲係meesage 表白埋

見我女朋女寫:

我喜歡你喜歡你,點解咁接受我

我其實成日忍唔住禁你fb

好辛苦

個男仔冇受

但佢就其實不停flurt 我女朋友

成個對話last 左成半年

我女朋友持之以恆地埋佢搵左半年

情況好似我地暖昧既時候咁

我個時都係咁樣既情況

佢不停地搵我,關心我

唔知點解我睇完好唔舒服

成日會諗住呢d 對話

我知道我仆街,自己攞黎,又要睇又要唔開心

但每次諗番起我女朋友既說話

我都會好un 住un 住戚戚然

我明白暗戀人,追求,每個都會

幾年前既野呢家仲係到諗住係冇意思

同埋愛佢就唔好理過去

但我今日真係唔開心

我想有人罵醒我

謝謝你地


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!