掃呢頁CODE去手機

2018年9月11日 星期二

貝依霖話未試過要「大力啲唔好停」 杜文澤:啊…出喇! _-,

貝依霖話未試過要「大力啲唔好停」 杜文澤:啊…出喇!
貝依霖話未試過要「大力啲唔好停」 杜文澤:啊…出喇!杜汶澤另一節目《為何深夜總是餓》就教人整嘢食。老實講,夜晚睇佢條片真係想講粗口!好L肚 ...


貝依霖話未試過要「大力啲唔好停」 杜文澤:啊…出喇!





杜汶澤另一節目《為何深夜總是餓》就教人整嘢食。老實講,夜晚睇佢條片真係想講粗口!好L肚餓啊,仲要整到好似好好食咁!正一仆乖嚟~最近杜汶澤就教整安東雞煲,咁杜汶澤嘅節目又點少得女主持貝依霖呢。準備煮之前,緊係要處理食材啦,咁杜汶澤就叫貝依霖將蒜頭 (去衣)嘩,點知 …




整雞煲

最近一集《為何深夜總是餓》,杜汶澤就教整安東雞煲。



處理食材

準備煮之前,緊係要處理食材啦。

咁杜汶澤就叫貝依霖將蒜頭 (去衣)



Chok蒜頭

個攝影師就巴閉啦,不停對住貝依霖個心口….



大力啲、唔好停



節目重溫《為何深夜總是餓》 第十五回



《為何深夜總是餓》– 安東雞煲

13/8《為何深夜總是餓》 第十五回有人話,韓國有三種雞係必食嘅—「韓式炸雞」、「一隻雞」同埋「安東雞」!食雞嚟講呢,我個人就比較鍾意陀地雞,所以今次我就用陀地雞,教大家整返個「韓式安東雞煲」,等你哋有一雞…呀唔係,係一技旁身,用嚟溝韓仔韓妹都易啲吖嘛!#杜汶澤喱騷 #為何深夜總是餓 #韓式安東雞煲 #chapmantolateshow=========================【一週節目重溫】🔴星期一《為何深夜總是餓》:6/8-青醬燴螺絲粉(https://bit.ly/2nnImbL)⚪星期三《GENIUS BAR》:8/8-分手亦是朋友?(https://bit.ly/2Mf44N5)🔵星期五《壹鳩大事回顧》:10/8- 第三回(https://bit.ly/2nx2WGp)=========================🎥杜汶澤喱騷Chapman To’s Late Show YouTube Channel:https://bit.ly/2K5ZyPL

Posted by杜汶澤 喱騷 Chapman To’s late showon Monday, 13 August 2018

杜汶澤 喱騷 Chapman To’s late show



杜汶澤食住個勢

數碼化時代已經係大趨勢,杜汶澤食住個勢唔比佢停。嚟緊阿澤就諗住搞單佢,將香港社會好少大談嘅性事無碼式地開放討論。

提起阿澤就不得不提佢對大搞嘅要求啦,佢今次真係落足本用咗七位數字去炮製呢個網台,雷聲大,雨點都應該唔會少。阿澤第一炮就請左呢排好紅嘅貝依霖嚟大談性經。

可唔可以開多幾個窿,少多幾塊布益下班兄弟。


貝依霖大談性經

如果女朋友係貝依霖,我唔介意佢將自己包到「性」誕禮物咁送俾我。

好股惑下,呢張相。



收心養性啦各位,中和下。


















鍾意就快D Share啦!