掃呢頁CODE去手機

2018年9月11日 星期二

前警務人員自揭放蛇血淚史 條女成200磅一埋黎就騎住我 _-,

前警務人員自揭放蛇血淚史 條女成200磅一埋黎就騎住我
前警務人員自揭放蛇血淚史 條女成200磅一埋黎就騎住我黃子華嘅娛樂圈血淚史大家一定聽過,但係其他工種嘅血淚史你又有冇興趣聽一聽呢?今日就有前反黑警員花 ...


前警務人員自揭放蛇血淚史 條女成200磅一埋黎就騎住我





黃子華嘅娛樂圈血淚史大家一定聽過,但係其他工種嘅血淚史你又有冇興趣聽一聽呢?今日就有前反黑警員花sir(化名),分享自己放蛇經歷。




前警務人員自揭放蛇血淚史

雖然香港賣淫唔犯法,一樓一鳳姐係合法嘅,但係如果集團式嘅賣淫就係犯法。所以反黑嘅警員經常需要調查有關案件,有時仲要親自上陣去放蛇攞證據。

花sir就分享自己後生個陣去咗時鐘酒店放蛇,遇到個200幾磅嘅肥婆,當時冇想像中嘅靚女,甚至普通女仔都冇。有嘅係200磅嘅肥婆。



當時佢仲要俾夥計催佢,咁佢唯有彈鐘。佢咁解釋:

「 哇,二百幾磅啊,唔好玩」

「彈鐘係有好處嘅,彈咗佢咪會走,變咗其他嘅隊員會跟住佢,睇吓佢喺邊度嚟。」

最後再嚟多個195磅嘅,花sir嗱嗱臨做嘢搵夥計黎救佢。



不過網民意見都好唔同,指責佢地好多時食完嘆完先表明身份,根本就係食霸王雞。



花sir覺得其實唔係真係咁正:

「成日話差人食霸王餐,好似遇到白粉婆、污糟邋遢、皮膚生癬嘅都要去接觸,咁仲正唔正?但為咗搵證據拉人都要去做㗎」

「我唔覺得係特登食『霸王餐』,有時候如果件事唔跟住發展落去,就好容易穿崩。識穿咗有時會畀人窒兩句,但有時真係會畀人打一鑊。以前啲雞竇有古惑仔睇場㗎嘛,有人搞事佢哋真係會打你。」



聽到呢段咁可歌可泣嘅經歷,又叫人點諗到,如今嘅一樓一質素真係咁差。

青頭仔第一次邪骨賽後報告

上星期六鳩痕痕,想試下揼邪骨,咪即刻上咗4台爬文…結果係尖沙咀發現咗間幼幼陀地場。add 咗嗰場「媽咪」嘅 V7,睇相簿揀咗件超索幼幼。



可能我係新客,「媽咪」驚人放蛇,唔多願講細節…我做足功課…睇返4台賽後報告,ching 話呢嗰場啲囡囡「要溝」…一粒鐘(45骨鐘) + HJ 基本收費 $6xx!隔衫摸、除衫揸波、BM、BJ、ML 遂樣計錢,全部海鮮價要自己去deal,有位 ching 話揼咗同一條囡囡幾次,條女先肯應承收工同佢去爆房,但收費要 $2000 /q!畀錢叫雞仲要溝女咁溝,睇落都幾有跳戰性 !



班Ching送禮絕不手軟、揸車接送都有!直係唔知係去叫雞定去溝女



入返正題,嗰間幼幼陀地場(溝女場)係亞士厘道唐一樓…附近勁多餐廳酒吧 !!! X! 間場門口對正隔離嗰間酒吧餐廳…(樓上2/F 仲有間港女/公主病Cafe) 我上個月先去過嗰間酒吧 happy hour…重點係我有班女同事成鳩日去嗰間Bar,因為多洋腸去夠氣氛喎…



無咁啱撞到同事呱 ?! 無理由嚟到先縮…唔理… 鳩痕想出火… 照上去噤鐘仔 !!!之後有個三四十路嘅「媽咪」開門招呼你…

嗰場裝修都 OK,間了好多間细房,房內有按摩床同獨立沖涼房。沖涼房內有個木桶,唔知玩乜!



門口sofa坐了幾件靚妹仔,樣就梗係麻麻地,先會無客坐冷板。



嗰場無衫無褲換,只好圍條毛巾光脫脫咁坐係床上鳩等。回想返嗰一刻嘅心情係好驚中伏,事關門口啲女真係好麻麻 !唔計沖涼時間,等咗三四個字條女先入嚟… 但我無嬲…因為條女真係好靚 ! (有圖有真相,自己睇)



條女眼大大、皮膚白滑、好似好細嗰咁、真係好撚可愛,未搞都已經扯咗 !!!我拿拿林扒低,拎開條毛巾,光脫脫咁接受佢嘅服務。我諗佢嘅手勢唔可以叫做揼骨…正確啲叫「摸骨」,我諗揾隻狗係背脊齋郁都舒服過畀佢揼骨。算 ! 揼骨要舒服梗係揀大媽,美貌同骨技永遠都係反比。就傾下竭,溝下佢,睇下食唔食到佢 !



我心諗隻隻雞都有藝名,點會改名叫大眼架 ?如果條女34E,唔通改名叫大波 ? 32A 改名叫機場 / 赤立角 ?如果佢反問我叫咩名,一定會答「我叫大J !」可惜佢無問… dead air…



突然佢電話響打破悶局,佢講咗幾句就收線,但我好在意當中嘅一句說話 : 「等多我兩個字 !!!」果然佢先開口…

我心諗屌! 中伏! 嗰場呃鐘… 仲呃得好嚴重果種 !呢個時候條女開始搞鳩我…因為頭先傾竭嗰mood好差,呃鳩我鐘又嬲嬲地,所以扯唔起 !我想揸揸佢對波藉此重振雄風,點知佢竟然葉問上身,同我練「推手」。佢有一隻手係撚住我春袋,就好似現在嘅中美貿易戰咁,我真係唔敢太進取。

間嘢廣告張相係咁,去到個個都好密實


咁我即刻伸手入去佢件衫入面,諗住幫佢解甲… 點知原來葉問仲未走…

我心諗屌你啦! 差不多千二蚊 HJ ? 又呃鐘又呃錢,呢間黑店嚟 !佢嗰 Bra 好厚好硬,Bra 底有鋼線,杯形似 C cup,但裡面空空咁,摸大脾仲好 feel…而佢就好似打街機咁,上上下下左左右右咁chok,愈chok愈快…留意返… 佢係用我碌鳩嚟打 Street Fighter 咁款,同 AV 式嘅 HJ 係好撚大分別 !重要無落油齋 chok !



係我平時打飛機嘅兩三倍速度…我好似有啲感覺… 碌鳩愈嚟愈硬,但唔係想出嘢嗰隻硬,係做 Gym 死谷難谷嗰隻硬…如果我唔盡快出嘢,我恐怕真係會 J 出血,碌鳩要報銷 !我惟有配合佢盡力去 FF… 佐倉絆、伊東紅、三上悠亜、椎名空、波多野結衣、高橋聖子、水野朝陽、初美沙希、吉川愛美、上原亞衣…好彩皇天不負有心人,終於畀我射度出嚟。咁大嗰仔第一次叫雞係想快啲出嘢!



我冲一冲身,著返衫就畀錢佢走…屌 ~ 20mins 就洗咗 $900… 真係好肉赤 (我仲難豪咁畀齊頭佢)落到樓下,剛剛畀我見佢上咗肥佬架車走…𠵱 ?! 唔喺屋企有事咩 ?!可能個肥佬係佢阿哥呱… 因為樓上好多囡囡坐喺度,我唔好意思投訴,我落度樓下先打畀嗰「媽咪」!佢又同我講咗另一個版本…佢話唔好意思,條女今日唔舒服,佢嗰熟客專登等佢,車佢返屋企喎!呢嗰溝女場真係名不虛傳,聞名不如見面! 

睇完報告仲想去挑戰,呢度有卡片:
















鍾意就快D Share啦!