掃呢頁CODE去手機

2017年4月11日 星期二

比朋友發現買樓,真係慘過食屎!! _-,

其實我都清楚大眾心理所以已經冇講過自己買樓嘅事,但係收樓時撞到朋友(都幾熟)朋友面色即變個樣好似好妒忌咁冇乜講嘢就一粒聲走咗過咗幾日,中學朋友圈班八公 ...


其實我都清楚大眾心理

所以已經冇講過自己買樓嘅事,

但係收樓時撞到朋友(都幾熟)

朋友面色即變

個樣好似好妒忌咁

冇乜講嘢就一粒聲走咗

過咗幾日,中學朋友圈班八公八婆

開始喺度討論,講嘢單單打打,問我啲錢點嚟,話我父幹,笑我做奴隸,話我供得掂至好⋯⋯⋯

我想講,我買樓關佢地鬼事咩

佢哋買唔到樓,又關我鬼事!

佢哋真係食提子大

各有前因勿羨人

我死慳死抵接近10年,一次旅行都冇去過,

一年睇唔到兩次戲

佢哋班友個個大花筒洗腳唔抹腳,

九成人一年最少去三次旅行,

嗰度已經一年要五皮野啦。

仲未計佢哋平日生活模式,

食晏晝都要去貴餐廳,一餐8-90蚊

仲要大部份人係冇投資

正宗月光一族

唔好話買樓,叫佢哋買一手匯豐錢都冇呀

明明自己一分錢都唔存,

但係就怪政府唔幫佢哋置業

開始明白點解老一輩講而家年青人係廢青

依家班癈清抵死啦,佢哋慢慢租人樓,結婚都同父母住一世啦

有冇師兄師姐都有類似經歷分享?

via:http://finance.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=26574131


鍾意就快D Share啦!