掃呢頁CODE去手機

2016年7月16日 星期六

成間U咁多人媾佢, 女神偏偏揀個有錢70後大叔, 真係想浸佢豬龍 _-,女神,

我同佢小學,中學,大學都係同學,佢喺小學已經好高人氣,個look好pure好cute仲有長腳,去到中學直頭成班狗公圍佢,不過佢都冇俾機會其他人,FB亦唔會隨便回d狗公,就算係我唔係狗公,中一已經講咗想媾佢,都算青梅竹馬,但佢每次都同我傾計都講唔夠3句,懶係聖女咁,真係好frustrated但又好唔甘心,去到大學又係同一班,佢開始化裝背心短裙,但個look仍然好pure好true,引哂成個系d狗公去 ...


我同佢小學, 中學, 大學都係同學, 佢喺小學已經好高人氣, 個look好pure好cute仲有長腳, 去到中學直頭成班狗公圍佢, 不過佢都冇俾機會其他人, FB亦唔會隨便回d狗公, 就算係我唔係狗公, 中一已經講咗想媾佢, 都算青梅竹馬, 但佢每次都同我傾計都講唔夠3句, 懶係聖女咁, 真係好frustrated但又好唔甘心,

去到大學又係同一班, 佢開始化裝背心短裙, 但個look仍然好pure好true, 引哂成個系d狗公去圍, 佢都一樣冇俾機會其他人, 我鼓起勇氣再同佢表白, 佢凈係問我覺得自己成唔成熟, 之後連同佢傾三句的機會都冇埋, 真係想hi佢auntie,

雖然佢對住其他男同學懶有野咁, 不過同其他女仔好friend, 成日約埋研究扮靚, 我懷疑佢有仔, 真係想知有幾高質幾成熟, 後尾喺FB終於見到佢post咗個大佢20年ge大叔, 好L樣衰好L娘, 由其他女仔口中先知原來喺教會媾女嘅耶撚, 有車有樓有d錢, 但係佢竟然甘多年來甘多型仔靚仔都唔吼, 竟然冧一個柒樣大叔, 見親佢懶係小鳥依人咁, 好似仲打算U grad後結婚, 真係好L仆街,

乜L叫嘢成熟, hi佢auntie原來係指有車有樓有d錢, 平曰扮哂聖女, 原來咪又係貪錢西, 原來d女係唔使講樣講內涵性格興趣理想, 凈係想有車有樓有d錢, 咁多年來搞到咁多人為這個賤女人咁失落, 真係想浸佢豬龍


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!