掃呢頁CODE去手機

2016年7月31日 星期日

真人真事, 自揭做「PTGF」的心路歷程! _-,

真人真事, 自揭做「PTGF」的心路歷程!
CC即係木魚,係屌得而我做的Ptgf(parttimegirlfriend),係唔屌得前言:我自由單親家庭四年前,當我仲讀緊大學時,我媽咪失業,去咗做啲女工,搵好少。屋企加埋爸爸俾的少少家用,根本屋企係唔夠錢洗的。當時好想搵多啲返屋企,但一般的工作人工都好低….無意間發現,原來有Ptgf呢樣野,令我萌生做ptgf的念頭…結果我就開post啦,估唔到一開post,係有排山倒海的男人加你msn(當時我 ...


CC即係木魚,係屌得

而我做的Ptgf(part time girlfriend),係唔屌得

前言:

我自由單親家庭

四年前,當我仲讀緊大學時,我媽咪失業,去咗做啲女工,搵好少。屋企加埋爸爸俾的少少家用,根本屋企係唔夠錢洗的。當時好想搵多啲返屋企,但一般的工作人工都好低….

無意間發現,原來有Ptgf 呢樣野,令我萌生做ptgf 的念頭…

結果我就開post 啦,估唔到一開post, 係有排山倒海的男人加你msn (當時我都仲用緊msn)

係多到你唔得閒覆。。。

終於,約到第一個客人。我用「終於」呢個詞語,係因為啲人大部分係搵cc but not ptgf。Ptgf 的demand 不是很大。。。同埋其實應啲客message 真係好攰,所以我真係覺得每位cc/Ptgf 搵的都係血汗錢

一。第一個客人

佢約我喺Harlen 等

我記得係中午happy hour…..我一放學就趕過去了。。

我十分緊張,打扮亦無十分刻意。。

去到harlen露台, 見到他了

佢係一個三十多歲的西裝男人,有啲中年feel

我見到其實想走,但無計。。。

佢同我笑,跟著一手就將我擁入佢懷裡,我心跳得好快。。。從來無試過俾陌生男人攬。。

佢知我緊張,叫我飲野先,我一路飲,佢就一路摸上摸落,老實說,感覺好怪。。。

傾咗一陣,佢開始提出其實佢想長期約,邀請我同佢一齊做spa,我暫時婉拒咗佢。。佢叫我考慮

全程佢隻手都好忙,不停摸我,好似要食自助餐回本咁

有一個客人,我叫佢"S"。

「S"係一個三十歲到,好矮(同我152cm差不多高) 的怕醜男。

佢都係約我上房錫下咁。。。前前後後約咗五次。每一次佢都對我好好,會訂好餐廳同我食飯,又去酒店食自助餐。

有一次,食食下飯,佢問我可唔可以做佢女朋友。我知道呢場只係交易,唔可以當真,而且我都唔鐘意佢,所以一口拒絕了。

Ptgf 常常遇到呢啲情況,一係就師兄沉船,一係就個女仔沉船。

搵得我嘅男人有幾種:

1-毒男-外形最差,木獨但最易湊,亦會對你最好

2-無拍拖男-外形正常,有機會會成為長期客仔

3-已婚/有女男-可能有靚仔,識情趣,闊綽,Ptgf 容易沉船

畢竟Ptgf 的工作係扮女朋友,唔多唔少要俾少少感情先做得好,但Ptgf 一定唔可以沉船,否則結果會好慘。。


來源 source: http://ww.share001.org
鍾意就快D Share啦!