掃呢頁CODE去手機

2016年7月20日 星期三

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出 _-,

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出
由於前日既爆笑話太多人想知發生咩事....等我帶你地回到過去啦!!!由於金融才俊Stephen不滿williie搞左佢ex(詳情會再出po)..所以就facebook想叫人幫手搵佢出黎...點知對方唔驚仲串返佢轉頭成個灦天同我玩咁我係咪要搵返成個英皇同佢玩先岩數灦天係咪業務太多依家開埋庇護工場?hothk.com/65001更新了部分缺漏內容...Yeah有人請食早餐我咁大個仔都未跪過人希望佢可以 ...


由於前日既爆笑話太多人想知發生咩事....等我帶你地回到過去啦!!!

由於金融才俊Stephen不滿williie搞左佢ex (詳情會再出po)..

所以就facebook想叫人幫手搵佢出黎...

點知對方唔驚仲串返佢轉頭

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出

成個灦天同我玩

咁我係咪要搵返成個英皇同佢玩先岩數灦天

係咪業務太多依家開埋庇護工場?hothk.com/65001

更新了部分缺漏內容...

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出

Yeah 有人請食早餐

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出

我咁大個仔都未跪過人 希望佢可以做到啦

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出

Stephen哥 其實你係咪俾人玩啊?咩都擺曬你上檯喎 500蚊真係多謝曬

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出

加碼一千 發達係呢舖

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出

Jack叫左你多啲刷牙嫁啦 依家人地隔住個都嗅到你有口臭

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出

俾我停陣啦 我真係笑到好攰

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出

睇佢講既野愈黎愈似美斯

[花生友時間]老黑MK金融仔VS 串咀破產佬 , 爆笑智障對話流出

Read more at http://www.hothk.com/65001#Mx2UsXuVUj5zqMAk.99


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!