掃呢頁CODE去手機

2016年6月15日 星期三

以後寧願Call八折的士等耐D 都唔會再截街邊的士!正契弟黎!!! _-,

截親街邊的士既的士佬都好衰好串好討厭無數次既多收車資唔講啦,大家都試過。但無啦啦要受的士佬氣真係覺得好有次勁趕時間,上到車個司機唔識路,咁坐前座既朋友就一路解釋邊度邊度邊度,呢個時候同我一齊坐後座既朋友講:「唉,今次實遲到lu」點知個司機對號入座以為我地串佢,勁大聲講:「HiAuntie咩,家陣考牌啊?亞太區有一天成為亞太區你個街。」跟住又有次,上到車個司機兜路,行遠左,我禮貌地請返佢行返正路,隔 ...


截親街邊的士既的士佬都好衰好串好討厭

無數次既多收車資唔講啦,大家都試過。

但無啦啦要受的士佬氣真係覺得好

有次勁趕時間,上到車個司機唔識路,咁坐前座既朋友就一路解釋邊度邊度邊度,

呢個時候同我一齊坐後座既朋友講:「唉,今次實遲到lu 」

點知個司機對號入座以為我地串佢,勁大聲講:「Hi Auntie咩,家陣考牌啊?亞太區有一天成為亞太區你個街。」

跟住又有次,上到車個司機兜路,行遠左,我禮貌地請返佢行返正路,

隔一陣有朋友打黎問我路,我唔係好記得,

點知個司機搭嗲講左句:「下,你頭先唔係好叻,教我點行架咩?咁都唔知?」

坐過兩次八折的,司機都勁有禮貌,車費又八折再跟到足唔會收多你

仲有咩理由坐街邊的士受佢地氣啊

的士司機唔憂做,態度差

作為的士常客,QC覺得各位的士大佬近年生意應該很好,唔憂做,所以服務和態度都甚差。

基本上,香港現時不單只有市區和新界的士,更有港島和九龍的士,因為他們不會過海,除非你願意付65元行西隧,否則他們只會載你到過海的士站。

QC早已屈服,每次過海都叫司機大佬載我到過海站轉車,但前兩天的一個遭遇,實在令人覺得豈有此理!話說我在灣仔想到土瓜灣,到過海站但沒有車,所 以截了一架港島車、叫司機大佬帶我到另一過海過海站,如果無車就載我過海吧。怎知這位叔叔竟走遍全灣仔區所有過海站,都不肯過海,並叫我下車等另一架車, 又或者付多過百元車資兜大圈行西隧。我和他理論並打電話報警,但他一於少理,仲俾面色我看。最後我找到另一架車並向交通投訴組投訴。

實在太過份,所以QC向其他的士大佬做點訪問,研究一下行業生態。

事情是這樣的。的士司機的生意的確好,搵兩餐完全無問題。家陣車租350元汽油兩百多,一天生意最少也有千四元,即八百多元收入,一個月24天計,收入近2萬,勤力仲會賺多些,但基本上沒有年輕人入行,人手並不足夠,所以司機「串」得起。

其實隨著人口旅客增加,政府或要打破數十年的框框,增發的士牌,免得我們那麼受氣。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!