掃呢頁CODE去手機

2016年6月15日 星期三

頂!!打工仔有乜慘過住新界西,仲要住村? _-,

今朝屯公大塞車,西鐵又壞埋!你叫住屯門、天水圍、元朗d打工仔,點返工?價又照加,返工仲要人趕頭趕命。但你以為佢地係最慘咩?唔係。沒有最慘,只有更慘,就係住新西,仲要住村果堆人!潮文哥喺元朗住村,每次「出城」都要先坐小巴去西鐵站,而搭小巴係同撞鬼一樣,要講緣份,你唔搭果陣就有,你趕時間果陣就冇。今朝成個屯門元朗都塞車,等咗半個鐘都冇小巴,我心知不妙,就打電話叫的士,call幾個台都冇車,連之前我放過 ...


今朝屯公大塞車,西鐵又壞埋!你叫住屯門、天水圍、元朗d打工仔,點返工?價又照加,返工仲要人趕頭趕命。但你以為佢地係最慘咩?唔係。

沒有最慘,只有更慘,就係住新西,仲要住村果堆人!

潮文哥喺元朗住村,每次「出城」都要先坐小巴去西鐵站,而搭小巴係同撞鬼一樣,要講緣份,你唔搭果陣就有,你趕時間果陣就冇。

今朝成個屯門元朗都塞車,等咗半個鐘都冇小巴,我心知不妙,就打電話叫的士,call幾個台都冇車,連之前我放過人飛機、call完又上咗街車嘅台,我都心虛地call埋,得到嘅回覆都係:

哪有車!你老味!

正當大家喺facebook嘈緊西鐵壞嘅時候,我…連西鐵站…個牌都未望到…(那年18.JPG)

當我諗住搭的士唔搭小巴果陣,緣份就嚟,可能我未瞓醒,離遠見到架貓巴士咁嘅樣嘅車,當堂嚇一跳!小巴出沒注意!

但原來,最絕望唔係你唔搭果陣就有,而係你唔搭果陣,都冇。架小巴冇停低,因為滿座!

哪有位!你老味!

好啦,呢個時候阿叔唯有出殺手鐧!再打去call的士:「喂我係王小姐,我自己一個搭車,去大欖照標收,再加30蚊」無錯,阿叔就係扮女人聲,人急智生,吹咩。呢招係跟打去手機公司果位仁兄學嘅。

結果,我終於得到一架去大欖嘅的士,再轉968去銅鑼灣。

做新界人,千辛萬苦返到工,只係一日嘅開始。收工,又要踏上這無盡~~~~旅途。

插曲:

上到的士,司機大佬問:「乜頭先唔係有位小姐call車咩?」小姐?哈!

哪有女! 你老味!


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!