掃呢頁CODE去手機

2016年5月12日 星期四

頭先去砵蘭街 我話我係阿SIR 竟然唔洗俾錢 _-,

不材姓梁,做左老師15年,現任教高X中學中文系。個樣幾似港大戴Sir話說我岩岩批改好今屆DSE中文卷,突覺勁痕想屌閪,去左旺角D洗樓,一入到去D妹仔不知幾好正。媽媽生:「哎呀~呢位阿生!生面口喎!第一次黎?」我:「我唔係叫阿生,我姓梁。」媽媽生:「哎唷~梁生下話~?呢處啲幼幼絕對可以對你特事特辦!幫你戴埋個袋落你禁區都仲得~」都唔明點解雞竇D媽媽生個個都咁多嗲,我:「拿阿哥!叫得雞不外乎勁痕!我就 ...


不材姓梁,做左老師15年,現任教高X中學中文系。

個樣幾似港大戴 Sir

話說我岩岩批改好今屆DSE中文卷,

突覺勁痕想屌閪,

去左旺角D洗樓,

一入到去 D 妹仔不知幾好正。

媽媽生:「哎呀~呢位阿生!生面口喎!第一次黎?」

我:「我唔係叫阿生,我姓梁。」

媽媽生:「哎唷~梁生下話~?呢處啲幼幼絕對可以對你特事特辦!

幫你戴埋個袋落你禁區都仲得~」

都唔明點解雞竇 D 媽媽生個個都咁多嗲,

我:「拿阿哥!叫得雞不外乎勁痕!我就黎痕到上頸,爽手」

之後佢隊左條女埋黎,叫GIGI,個樣幾似麥浚龍,

應該有E,我渣下佢,幾正,OK!

就入房。

入到房,GIGI問我做性行,

我話我係阿Sir黎,

GIGI 聽到個Sir 字,嚇到膊頭一縮,

係櫃入面拎左個黑色頭套出黎,

佢好驚咁問我:「係咪要蒙頭入閘?」

我睇到真係呆一呆,掰大個口:

「Hi 你做乜撚野?!梗係要」

GIGI 蒙完頭真係正到有聲,

嫩白既肌膚有如花樹堆雪,

兩對BIG MAC 真係好想一啖落去

黃金比例,睇到真係即刻扯,

好彩我見到佢個樣個時無叫佢址!

話咁快玩完鋤完俾錢,

俾錢佢果時佢竟然話:「唔洗錢!我點敢收……Sorry Sir。」

我格硬塞比佢佢都唔收,

唯有襯佢唔為意,塞入佢個袋度……

最後想問咁多位巴打,我係咪好型?

有得唔洗俾錢都照俾。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!