掃呢頁CODE去手機

2016年5月4日 星期三

媽咪嫌棄男朋友係窮撚,連部iPhone6s都買唔到,點養我... _-,iPhone,iPhone 6s,iPhone6s,

我男朋友23歲,月入二萬,每個月要擺錢去股票戶口呀養車呀保險呀家用呀食飯呀,咁就冇左一半人工。股票戶口有三十萬左右(其實我都唔肯定)。1.事情經過佢係應承左我會買相機、手機、銀包,同個袋俾我。全部都唔係我要求既。本來話一出iphone6s就會買俾我,但係之前佢個frd黎左搵佢,又要同我慶祝生日,又要送禮物俾我呀媽,所以洗多左。其實我都冇乜過問佢啲錢洗去島,又唔係一齊左好耐,差唔多半年。依家我男朋友 ...


我男朋友23歲,月入二萬,每個月要擺錢去股票戶口呀養車呀保險呀家用呀食飯呀,咁就冇左一半人工。股票戶口有三十萬左右(其實我都唔肯定)。

1. 事情經過

佢係應承左我會買相機、手機、銀包,同個袋俾我。全部都唔係我要求既。本來話一出iphone6s就會買俾我,但係之前佢個frd黎左搵佢,又要同我慶祝生日,又要送禮物俾我呀媽,所以洗多左。其實我都冇乜過問佢啲錢洗去島,又唔係一齊左好耐,差唔多半年。依家我男朋友就話要還卡數,要遲一個月左右先買到俾我。我其實冇乜所謂,雖然我部電話係爛,不過都用得。其實我屋企唔係冇錢買俾我,不過我覺得如果係男朋友送既會好sweet,而且佢的確應承左。

仲有,之前有一次我男朋友既父母請我去佢地屋企食飯,我應承左,我媽咪都話ok我去。到左要食飯果日,媽咪發脾氣叫我唔好去,話要坐好耐車,又話咁係「送上門」。媽咪話我成日去人地屋企俾人「任攬任嘴」。我同我男朋友講左我媽咪發脾氣,我男朋友就叫我唔好去喇,陪下媽咪。不過我知道我男朋友當時有啲唔開心。

仲有一次係我男朋友話送野俾我,但唔係我身邊,要我出住先,有錢就會俾番我,一共$1200。我之前都有問過幾次幾時還,佢話有多餘錢就會俾翻我。不過後尾聽人講,加上自己諗諗下,覺得就算我男朋友唔還都冇問題,橫掂啲野都係送俾我。

2. 媽媽的想法

問題黎喇,我呀媽就話佢令我捱窮,講到就喊咁,好激動。又係我男朋友面前話:「要買的話,我anytime都買到俾我個女」。跟住仲係後面話佢冇錢扮有錢,因為我男朋友講過話如果佢失業兩個月都唔會餓死。媽咪仲唔止一次話如果我同我男朋友結婚,會唔認依個女。我同媽咪講我男朋友都有送野俾你,媽咪即刻話要還番$1800俾佢,目的係要落我男朋友面咁話喎。媽咪仲提起我之前識既一個富二代,話中意個男仔係因為唔洗我捱窮。(果個富二代都靠老豆,而且我唔中意佢,有咩咁好呢?)

3. 我的想法

其實我男朋友都送左差唔多$3500既既俾我媽咪(請食飯果啲錢就唔計喇,因為有時佢都會黎我屋企食飯)。送禮物其實係一分心意,收到昂貴既禮物當然開心,但係平既係咪就係垃圾呢?我男朋友送左唔少野俾我,每個月至少都有一份禮物,有買既,都有自製既。一個有男仔肯花心機摺紙、整蛋糕俾我,真係好sweet。而且,我地平時出去食飯睇戲,都係我男朋友俾錢。最近佢都會提議食好少少,例如據扒、高級壽司。我知佢冇乜錢我就會話唔好去啦,慳錢。我知佢就算冇乜錢都想俾我開心下,但係我唔一定要食高級野先開心,自己煮下飯、食下車仔麵都得架姐。之前佢有多啲錢既時候,我的確係收到啲貴野、食過好多好野。我可以共富貴,點解唔可以共患難?而且我覺得男朋友都冇令我捱苦。

仲有,點解可以講到去食餐飯都可以講到好蝕底咁?情侶之間有親密行為我覺得冇問題。我係處,我一開始就同我男朋友講明唔會做 愛,我男朋友都好尊重我,一次都冇要求過,我曾經試過問佢要唔要,佢都話唔洗。所以我覺得媽咪唔俾我去同人地屋企人食飯既理由係有啲無里頭。

利申:20歲

我番學都有壓力,我媽咪就動不動就話我男朋友點點點,一有咩唔中意就鬧我。咁搞到我好唔開心。我媽咪口口聲聲話唔樣因為外人搞到我地嗌交,但係次次都要撩交嗌。我應該點做?


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!