掃呢頁CODE去手機

2016年5月4日 星期三

年到40既中女,你地已經輸曬!我覺得絕大部份都係好撚蠢嘅 ...... _-,

我覺得絕大部份中女都係好蠢嘅......(包括我自己好痛錫嘅外甥女,佢樣算靚,個樣唔大,身材非常之好,但可惜都係單身。)我話中女蠢嘅原因,就係因為唔識自己爭取幸福。一夫一妻制本身就係一個有問題嘅制度,呢個制度下一定有好多男人同女人結唔到婚,諗呢個制度嗰啲根本就係白癡,而支持呢個制度嘅醜男醜女丶宅男宅女,更係白痴之中嘅白痴......你估拍拖、談情、仆野係算術?上帝、或政府會幫你地平均分配?真係白痴 ...


??40???,??????!????????????? ......

我覺得絕大部份中女都係好蠢嘅 ......

(包括我自己好痛錫嘅外甥女,佢樣算靚,個樣唔大,身材非常之好,但可惜都係單身。)

我話中女蠢嘅原因,就係因為唔識自己爭取幸福。一夫一妻制本身就係一個有問題嘅制度,呢個制度下一定有好多男人同女人結唔到婚,諗呢個制度嗰啲根本就係白癡,而支持呢個制度嘅醜男醜女丶宅男宅女,更係白痴之中嘅白痴 ......

你估拍拖、談情、仆野係算術?上帝、或政府會幫你地平均分配?真係白痴得可以 ......

我話你哋中女蠢嘅原因,就係因為後生嘅時候已經輸咗一段,人到中年仲懶矜持丶懶係道德重整會主席咁 ......

好老實話俾你哋知,人去到40幾歲,其實已經係最後一段路,你再唔同人哋男朋友丶老公搞,你就係咁一世 ......

你哋等於白嚟過呢個世界,只係經歷出生、然後就直接死亡 ......

一夫一妻制係人哋用嚟呃你哋㗎咋,政府呃你地丶其他已婚女人呃你地 ......

政府呃你地,係因為要你哋做生活嘅奴隸,服務國家、服務首富 ......

其他已婚女人 (或已經有男朋友嘅女人) 呃你地,係要用道德枷鎖去管住你地,令你地唔敢搶佢哋嘅男朋友、老公 ......

今晚臨瞓前諗清楚,問下自己:你以往嗰幾十年、同未來果幾十年,究竟係為邊個而生存?

為政府做生活嘅奴隸?為其他幸福嘅女人而 "悲慘地" 生存?

我唔係要引起罵戰,我只係想教精你哋,唔好再俾人哋呃啦。因係你哋已經俾人哋呃左幾十年。

究竟邊個話如果人哋有男朋友,就唔可以橫刀奪愛架?法例都冇禁止,唔好再咁白痴

你地要明白,你哋到而家都仲未結婚,就證明你地已經係輸咗嘅一群,年輕貌美嘅時候都爭輸,咁而家標梅已過,唔通仲白癡到守唔知邊個定下嘅遊戲規則,繼續等自己輸一世?

輸到入土為安先安樂?

道德?值幾多錢?

唔好誤會,我唔係黎搵女食,因為三十幾以上嘅女我都唔會食。

我只係見到咁多人咁蠢,忍唔住要教精你地。

遊戲規則係用嚟呃人嘅,政府同首富就從來都唔守遊戲規則,只有打工仔、白領上班一族先至咁戇居去守呢啲遊戲規則。黑社會、粗人、裝修佬、雞 ...... 等,佢哋都同政府、首富一樣,都係從來唔守遊戲規則嘅一群,所以佢哋好多都搵到大錢。明未啊?!

再過多10年丶20年,當你地年老色衰,嗰頭近嘅時候,你哋回首一生,就會知道以前守啲道德規則係幾咁戇居。

當幫下自己,唔好再講仁義道德


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!