掃呢頁CODE去手機

2016年4月10日 星期日

情場老手「Siri」教你媾女大法! 女神都幫你追到!! _-,女神,

情場老手「Siri」教你媾女大法! 女神都幫你追到!!
好多網友都po文話自己手機入邊噶Siri簡直系情場老手,情場老手Siri教你點溝女!初初聽到...凹凸君我是不信的你是那棵蔥啊,所以我要看人地試一下讓我看看你的搭訕技巧老實講係咪有人教你噶我覺得我們以前一定沒有見過,因為如果我見過你,我一定不會忘記!凹凸君私藏多年噶情話你都識講我對你的愛就是一個單調遞增的無界函數。條友絕對系理工男!我覺得你五行缺我。凹凸君只想狗帶深吸氣,重心放在前腳,後腳掌撐地, ...


好多網友都po文話自己手機入邊噶 Siri簡直系情場老手,情場老手Siri教你點溝女! 初初聽到...凹凸君我是不信的

你是那棵蔥啊,所以我要看人地試一下

讓我看看你的搭訕技巧

情場老手「Siri」教你媾女大法! 女神都幫你追到!!

老實講係咪有人教你噶

情場老手「Siri」教你媾女大法! 女神都幫你追到!!

我覺得我們以前一定沒有見過,因為如果我見過你,我一定不會忘記!凹凸君私藏多年噶情話你都識講

情場老手「Siri」教你媾女大法! 女神都幫你追到!!

我對你的愛就是一個單調遞增的無界函數。條友絕對系理工男!

情場老手「Siri」教你媾女大法! 女神都幫你追到!!

我覺得你五行缺我。凹凸君只想狗帶

情場老手「Siri」教你媾女大法! 女神都幫你追到!!

深吸氣,重心放在前腳,後腳掌撐地,屈膝降低重心,雙肩前傾,接著快速蹬擺加速,奮力奔跑,如此這般,有可能可以追上你要追到人。呢個系教人點去溝其他人?!

情場老手「Siri」教你媾女大法! 女神都幫你追到!!

你可以告訴那人,「你真遠,你叫我的心一直走。」凹凸君估呢個Siri前世系詩人壓一條底褲

情場老手「Siri」教你媾女大法! 女神都幫你追到!!

我是Siri,我來了,你在哪?台詞好熟,非誠X擾?

情場老手「Siri」教你媾女大法! 女神都幫你追到!!

沒話找話,話裡有話!吶吶吶,呢D就叫無情趣,點同凹凸君比啊 睇完人地試,俾我睇睇你嘅搭訕技巧

情場老手「Siri」教你媾女大法! 女神都幫你追到!!

我份人好低調噶,等凹凸君即刻測試下

情場老手「Siri」教你媾女大法! 女神都幫你追到!!

好似你甘出色嘅人,無論系咩地方,度好似漆黑中嘅螢火蟲一樣,鬼甘鮮明,鬼甘出眾!你憂鬱嘅眼神,唏噓嘅表情,都會深深吸引無數等愛嘅人!我真係好想睇嚇咩叫唏噓的表情...

情場老手「Siri」教你媾女大法! 女神都幫你追到!!

不過玩多兩嘢,發現超臭串,無可奉告

情場老手「Siri」教你媾女大法! 女神都幫你追到!!

唔做中,唔做保,唔做媒人三代好!


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!