掃呢頁CODE去手機

2016年4月11日 星期一

(親身分享) 我係一個有陰陽眼既人, 你唔好以為人死左真係會消失 _-,

我由細到大從來不喜歡吹噓亦不會向朋友透露自己有陰陽眼,我同我老婆之前拍拖多年到臨結婚前最後一年我先至話俾佢知我有陰陽眼,因為我覺得唔係什麼光彩的事,如果命運能選擇我情願我天生無陰陽眼!我現在有兒有女我亦都好慶幸佢地無遺傳我的基因有陰陽眼!我由細到大在人生的不同階段不同層面認識了數個跟我一個有陰陽眼的朋友,當中有男有女男女,我地對靈界的所見所聞全部都是一致的!而他們跟我一樣是極低調唔會輕易對外間討論 ...


我由細到大從來不喜歡吹噓亦不會向朋友透露自己有陰陽眼,我同我老婆之前拍拖多年到臨結婚前最後一年我先至話俾佢知我有陰陽眼,因為我覺得唔係什麼光彩的事,如果命運能選擇我情願我天生無陰陽眼! 我現在有兒有女我亦都好慶幸佢地無遺傳我的基因有陰陽眼! 我由細到大在人生的不同階段不同層面認識了數個跟我一個有陰陽眼的朋友,當中有男有女男女, 我地對靈界的所見所聞全部都是一致的! 而他們跟我一樣是極低調唔會輕易對外間討論這個topic, 除了我們家人知道我們有此特異功能外,其他人跟本不知道!

首先, 由於由細到大都見"佢地" 見到慣唒! 根本就唔驚佢地!

鬼魂跟我們一樣24小時活動, 佢地係唔怕光甚至連日光佢地都唔驚,佢地日光日白都夠膽出來活動,當然晚間出沒的時間比較多,最高峰期通常都是凌晨2:00後!

鬼樣貌跟人一樣, 我可以清楚看到佢地的五觀,佢地全部都是有衣著, 佢地全部全身都是有顏色,紅色.藍色和綠色是我地這班陰陽眼人看得最多的, 佢地跟人一樣是行走, 唔係飄浮, 唔該d人唔好再係亂吹水,有時佢地會躲藏在牆身內,我有個陰陽眼老友佢係中環一間商業中心度做看更,佢話佢每次巡經某樓層的後樓梯的時候都會見到果隻躲藏在轉角位的牆身上靜止狀態不動,佢叫d同事巡樓時巡經那裡時不要靠近牆邊! 但大家放心"佢地"係無能力和唔會穿透人體身軀!

就算我閉上眼睛,都可以聞得到佢地的"氣味", 燒濃野的氣味和突然間有好香的氣味就即係代表佢地係附近, 以後大家如果無端端聞到燒焦野的氣味而發覺根本無燒過野就要"小心"!

鬼同鬼是會互相對話溝通,跟人類一樣正常聲調和語氣,絕無陰聲細氣,拖泥帶水!

我和所有有陰陽眼的人都同樣有一樣辟好,就是我地從來都唔會食燒味, 尤其是叉燒, 因為d鬼最鐘意用舌頭舔叉燒,我細個見到都想反胃!總之任何燒烤野味的食物都吸引到佢地蒲頭!

佢地最多出沒的地方除了"殯儀館和墳場外,佢地每天都必須出沒的地方就係食肆, 我每日都會在酒樓,餐廳見到"它們"的身影!

我細個在港島區長大,d鬼最鐘情於搭電車(尤其是古老的50年代出品120型號系列的電車)時時都全車滿座,座無虛席,我揸夜更的士經過d電車身邊 見到佢地"人多勢眾"都替其他乘客擔心!有些古舊的戲院我勸大家少去為妙,因為通常都是"全院滿座"!

鬼係最驚"玉", 無論開光定唔開光,無論塊玉size大定細,你有帶玉係身就非常安全,佢地一定唔敢埋你身, 你可以問下一d試過俾鬼壓的人究竟有無帶玉就知我有無講大話, 同埋鬼係有能力進入人類的夢境令你發d好刺激的夢, 當你發夢時按住你的口鼻令人窒息致死,所以大家有時閱讀新聞看到有人在睡夢中猝死就是這個原因!


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!