掃呢頁CODE去手機

2016年4月18日 星期一

【前蒲精真心自白】姊妹玩夠就好收啦 ,唔想你地好似我咁… _-,

我認我係mk...細細個就跟班friend去lkf18,19歲個陣覺得成班去好好玩,好正又有ladiesnight,成日有freedrink...但其實成日又煙又酒,仲要日日咁夜訓,真係好易老…睇返而家18,19歲既女仔,真係覺得自己好似老過佢地10年咁落clubddancefloor跳舞…好似好正好有feel咁但諗返...其實未即係俾d狗公抽哂水…唉...仲要我覺得而家個bf有d因為我以前去蒲對 ...


????????????????? ,????????…

我認我係mk...細細個就跟班friend去lkf

18,19歲個陣覺得成班去好好玩,好正

又有ladies night, 成日有free drink...

但其實成日又煙又酒,仲要日日咁夜訓,真係好易老…

睇返而家18,19歲既女仔,真係覺得自己好似老過佢地10年咁

落club d dance floor 跳舞…好似好正好有feel咁

但諗返...其實未即係俾d狗公抽哂水…

唉...仲要我覺得而家個bf有d因為我以前去蒲對我定左型囉...

而家大個左諗返,真係覺得自己以前好蠢

但見到而家去蒲d女仔好似仲要越黎越細個...

大家唔好俾d咩喜愛夜蒲洗腦啦…唔好以為會搵到真愛呀...

sis你地又多唔多夜蒲呢?如果有既話就真係蒲少d好啦...

落Club 蒲精口頭禪

(1) 今晚去邊度Clubbing? N9定Beijing? (註 : 去Clubbing=/=去Club)

(2) 尋晚又TDC…. (註 : Take Dead Chicken執死雞)

(3) 尋晚FOC…(註 : 多數應用於去Night Club玩,指同媽咪或DJ或D金魚玩到癲到唔駛錢,而癲的程度可能係打車輪、響廁所左抄右渣、甚至行刑等等;若去Clubbing指Free Drink)

(4) 成班狗公響度打躉 (註 : 狗公指成班男人響女人後…等機會攬住禽上去)

(5) 左邊排骨、A排…右邊G排同G骨…點食呀…老細! (註 : 排骨指得排骨、飛機場,A排指又平又肥的豬扒,G排指豬扒、得對G CUP,G骨不是指G級的排骨,而係指一支骨(仲衰過排骨,四者都係不能食用)

(6) 你尋晚FD定CD? (註 : Freedom or Condom)

(7) 你尋晚中出定外射? (註 : 中出指男人專登內射)


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!