掃呢頁CODE去手機

2016年2月18日 星期四

谷鬼氣,唔通出黎打工既老婆(working Mom),就再唔值錢,唔矜貴啦!!??? _-,

呢幾日公司開始派花紅雙糧的通知書,大家都好開心.我的花紅雙糧覺得滿意,但沒有在fb提過或者任何地方曬.獎勵自己,買咗隻錶.fb影相時眼利的朋友看到問我,我也答了,是自己錢買的.點知朋友p私下同我講,我仔女同學媽媽中的2個ftm話,workingmum係世界上最慘的女人,靠自己學歷努力腦力勞力打拚,由頭到腳都係自己買,有乜意思?o個兩個ftm,實在係由頭到腳都係老公買的,要乜出聲就有,連bra都係老 ...


???,?????????(working Mom),?????,????!!???

呢幾日公司開始派花紅雙糧的通知書, 大家都好開心. 我的花紅雙糧覺得滿意, 但沒有在 fb 提過或者任何地方曬. 獎勵自己, 買咗隻錶. fb 影相時眼利的朋友看到問我, 我也答了, 是自己錢買的.

點知朋友 p 私下同我講, 我仔女同學媽媽中的 2 個ftm 話, working mum 係世界上最慘的女人, 靠自己學歷努力腦力勞力打拚, 由頭到腳都係自己買, 有乜意思? o個兩個 ftm, 實在係由頭到腳都係老公買的, 要乜出聲就有, 連bra 都係老公比錢, 這樣的女人最幸福, 比男人捧在掌心寵的女人最矜貴.

點解女人要為難女人? 從來無話終極成就係做 ftm 定係 working mum, 但偏偏呢d 說話真的刺進我心. 工作上的重擔, 壓力, 要同同事商量合作之餘又存在升職的鬥爭, 每年 appraisal 我都已經諗唔到仲要點做, 往上爬, 到底我的目的係咪就係要由頭到腳自己比錢買?

我可以隨時隨地去用自己的錢買任何嘢, 但ftm 一樣得, 叫老公去買就得. 我要維持住外觀的可觀性, 因為要返工, 唔可以太脫節, 手袋suit 鞋全部係錢, 都係自己買. ftm 用老公張附屬卡一樣可以買齊.

求先忍唔住打比老公, 問佢今晚可否來接我放工? 佢竟然答 : 你手車快過我, 你返屋企先.

我女人的身份去咗邊? ..............................

----------------------------------------------------------------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=V4UWxlVvT1A#t=379

【完全男女對調的世界,結果是…】

現在說起性別不平等這個議題,面對的第一個反應可能是:「下?香港已經好平等喇喎!女人地位仲唔夠高咩?」

的確,在香港及很多發達地區,性別似乎已經愈趨平等。但事實上性別暴力的戲碼仍每天在身邊上演,只是我們太習以為常,以至於視而不見。

不信的話,只要把男女角色來一次對調,種種性別暴力就尖銳地呈現:

‧女人可以赤裸上身滿街跑;男人不可坦胸,宗教更要求他們戴頭紗

‧男人不應留鬍子,要保持光滑(對照女人應該剃清腋毛的觀念?)

‧粗口變成「幹你爸」

……

片中的所有女性,從女鄰居、女街友、女警察、甚至到太太都「盡責」地扮演了反轉的男性角色。而在影片尾段,男主角被非禮性侵後,終於表示對這個「女權社會」忍無可忍,卻反被妻子罵他是盲目的男權主義者,他根本就不應該穿這樣上街,以致招來危險。

看著影片,你會覺得荒謬,而這樣荒謬的處境,卻是全球很多女性每天都面對的問題。

當導演Éléonore Pourriat 第一次和丈夫提起拍這部小短片的念頭時,丈夫的第一個反應是:「真的假的?有這麼嚴重嗎?」

或許,這也是很多男性第一次看這短片時,腦海裡會閃過的念頭。不過倒也不能說這是誰的錯,當他們從沒有感受過走在街上必須面對的有色眼光、從沒聽過那些帶有輕佻性暗示的威脅言語、從沒在光天化日的暗巷裡感到危險,他們很難設身處地的明白到,女人的日常生活,其實活在這麼多的恐懼、威脅之中。

要釐清的一點是,男性在父權文化下也同樣是受害者。因此性別平等並非追求女性的地位要比男性高,而是希望不同性別,都得到同樣的尊重。

尊重的前提是了解。希望這條影片能令更多人看見性別不平等的文化下,帶來的種種荒謬,並開始正視世界上性別權益失衡的現況。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!