掃呢頁CODE去手機

2016年2月2日 星期二

「 我識個女仔返嚟,用咁多錢係佢度,萬一佢分手走左佬我咪連錢都蝕埋? 」 _-,

我叫阿D,今年38歲,我無車無樓,樣又唔係特別靚仔,無不良嗜好,唔煙唔酒唔賭唔嫖。屋企人又唔會點理我,所以我一個人租左一間好細既屋度住。我做既係啲基層工,係中學一讀完書就開始做呢份工,一做就做到而家。我收入唔係好多,返工又好長時間,朝早6點就起身開工一路返到夜晚,工作環境好難識到女仔。人都三十幾喇,一次拖都無拍過,感情傷不起,唔可以浪費時間,想搵個伴陪下自己。我既擇偶條件好簡單,就係想有個女仔肯同 ...


我叫阿D,今年38歲,我無車無樓,樣又唔係特別靚仔,無不良嗜好,唔煙唔酒唔賭唔嫖。屋企人又唔會點理我,所以我一個人租左一間好細既屋度住。我做既係啲基層工,係中學一讀完書就開始做呢份工,一做就做到而家。我收入唔係好多,返工又好長時間,朝早6點就起身開工一路返到夜晚,工作環境好難識到女仔。

人都三十幾喇,一次拖都無拍過,感情傷不起,唔可以浪費時間,想搵個伴陪下自己。我既擇偶條件好簡單,就係想有個女仔肯同我一齊捱,一齊過生活。

家陣啲人成日話要了解對方,我覺得唔需要,世界無兩個完全相似既人,相處間都係在於遷就、忍讓,就算係兩個好唔同既人都可以生活到,我係咁諗既。

我想有一段平淡而長久既愛情。我覺得而家果種速食愛情太過快喇,而家啲後生拍拍下拖就分手,我唔係咁睇。我認為呢個世界仲係有人追求長久既愛情。其實好簡單,我好少會出街,鐘意留係屋企煮下飯,碌下菜又一餐既簡單生活。第時結到婚,就同老婆仔女一齊生活咁樣。

我都知而家啲女人一定要求個男人要有車有樓先會一齊,我就咁睇,同我一齊,全部嘅野各自俾,食飯AA,總之雙方都要有付出,唔可以一邊俾曬,話說我真係好認同AA制架,夠曬公平。

好喇,到個女仔願意同我結婚,我就會肯用錢係佢身上,點解咁講呀?我識個女仔返嚟,用咁多錢係佢度,萬一佢分手走左佬我咪連錢都蝕埋?咁結左婚之後,我就可以用錢係佢身上,因為佢係我老婆呀嘛。我可以放心俾最好既野佢呀嘛,你地話岩唔岩先?

總之唔洗了解,只要雙方一同意,就會一齊,而且一世都係咁,唔分開,大家互相扶持就係我既理想中既愛情。唔好突然分手,感情傷不起呀。

櫻雪FB PAGE:https://www.facebook.com/sakurayukihk

IG: sakurayukihk


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!