掃呢頁CODE去手機

2016年1月19日 星期二

(劫後餘生) 前幾日差d係青馬大橋瀨屎 _-,

(劫後餘生) 前幾日差d係青馬大橋瀨屎
而家lum番都覺得好驚險講真,無忍過一堆爛屎,真係唔可以稱自己係真男人前幾日夜晚要坐機場巴士,坐坐下覺得個肚有d痛,但比左成幾士蚊比城巴梗係打死都忍住­唔下車一心就以為夜晚唔會塞車!好快到機場點知惡夢即刻開始一上青馬大橋,見到3條線所有車停撚曬呀司機就大叫"唉屌前面撞車,好大獲,有排塞!"即刻心知不妙個肚就越來越痛,我知我一放鬆d屎就會同警狗d大支裝胡椒噴霧gum噴出黎到時報紙就未必會報青馬大橋撞 ...


而家lum番都覺得好驚險

講真,

無忍過一堆爛屎,真係唔可以稱自己係真男人

前幾日夜晚要坐機場巴士,坐坐下覺得個肚有d痛,但比左成幾士蚊比城巴梗係打死都忍住­唔下車

一心就以為夜晚唔會塞車!好快到機場

點知惡夢即刻開始

一上青馬大橋,見到3條線所有車停撚曬

呀司機就大叫

"唉屌前面撞車,好大獲,有排塞!"

即刻心知不妙

個肚就越來越痛,我知我一放鬆d屎就會同警狗d大支裝胡椒噴霧gum噴出黎

到時報紙就未必會報青馬大橋撞車

而係報我係青馬大橋噴屎ge事

塞左大該30mins後,我塊面就越黎越青,流撚曬冷汗,

不斷放d好撚臭ge屁,

"好臭呀咩味!!係咪前面有爆炸呀?"

其實同我同車有幾個死港女係要趕飛機去東京,佢地就開始喊同大叫,仲叫個司機開門比佢­地下車去趕飛機

仆你個街

miss飛機d gum小兒科ge事就係度嘈撚住曬

我急屎呀臭西!!! 邊撚個慘d呀

之後我feel到無啦啦有人拍一拍我

我即刻成個人震一震,bit左少少出黎

司機:

我:

:後生仔你面色好差wor, 你一定驚miss左班機唔洗擔心,d機知哩度炒左會等埋你地

: 唔...(我當時已經講唔出野,好驚會死 )

司機仲好大力"啪啪啪啪"拍多我幾下

拍到我差d瀨屎死

我當時真係決定左如果我真係瀨左屎,我會直接係青馬跳落海

當時都唔知等左幾耐

無啦啦個司機大叫

"唔洗等! 我地而家起飛飛!!!"

比著我平時一定會大大聲笑出黎

但我當時真係一笑就會瀨

司機如果你有上高登

對唔住,我無係車上面同你吹到水

原諒我真係好想瀨屎


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!