掃呢頁CODE去手機

2016年1月19日 星期二

【JUPAS拎】呀媽誤會左我入左HKU _-,

【JUPAS拎】呀媽誤會左我入左HKU
[DBS]是咁的剛剛放JUPAS我DSE考得唔係太好,又怕阿媽擔心阿媽讀書唔多,一生人既夢想就係佢個仔,即係我,入大學因為我地D親戚街坊都無仔女入到U放完榜無幾耐時,阿媽係咁問我入左邊間U我心情唔多好,是但同阿媽講去讀LegalStudies阿媽問︰即係咩嚟ga?我︰......法律嗰D囉...阿媽續問︰咁即係邊間學校啊?我嘆咗一口氣︰......HKUSPACE啊...我去瞓陣先喇之後入房訓覺( ...


[DBS] 是咁的

剛剛放JUPAS

我DSE考得唔係太好,又怕阿媽擔心

阿媽讀書唔多,一生人既夢想就係佢個仔,即係我,入大學

因為我地D親戚街坊都無仔女入到U

放完榜無幾耐時,阿媽係咁問我入左邊間U

我心情唔多好,是但同阿媽講去讀Legal Studies

阿媽問︰即係咩嚟ga?

我︰......法律嗰D囉...

阿媽續問︰咁即係邊間學校啊?

我嘆咗一口氣︰......HKU SPACE啊... 我去瞓陣先喇

之後入房訓覺 (前一晚成晚瞓唔著)

我瞓醒覺,屙完屎之後出嚟

發現成家人都好開心,喜氣洋洋、滿心歡喜咁

原來阿爸阿媽叫曬D親戚朋友姨媽姑姐表叔表嬸今晚出去食飯

話要同我慶祝入到HKU讀法律

仲要喺我瞓覺期間用Whatsapp幫我舖天蓋地宣揚呢個「喜訊」!

收到嘅回覆係︰

「叻仔喎!中學入到男拔已經誇啦而家仲要入埋HKU!不得了!」

「嘩... 入到港大已經厲害!仲要讀LAW!恭喜曬!」

「光宗耀祖囉!幾時還神?」

( 下刪500段 Whatsapp 回覆 )

依家堅係大獲

學黃子華話齋︰「呢個世界有樣嘢係快過光速.... 就係師奶把口...」

依家成堆親戚係度自high緊......

仲吹到我係D咩... 未來大法官、法律界新星.... 甚至律政新人王...

我而家應該點做好........................................


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!