掃呢頁CODE去手機

2016年1月19日 星期二

EA正仆街仔 Sim City 食屎啦!!! _-,

EA正仆街仔 Sim City 食屎啦!!!
是咁的真係屌你老母呢SIMCITY真係失敗到冇人有BUG多到痴那線,AI重要個個用屁股諗野富豪區周邊起曬商業區十幾廿間商店你班HiHi有錢佬同我講冇地方消費6間警局圍裘住個犯住O個間屋都同我捉唔撚到條HiHi班小學雞逃學關我撚事咩同我講唔起學校就走人,你老母小學中學大學有曬學位校巴站都插滿成個城話冇學校­番你有冇野最撚ON9係工業區同我講冇人番工,住宅區同我講冇工番,之後工業區崩潰,失­業率高升出 ...


是咁的

真係屌你老母呢

SIMCITY真係失敗到冇人有

BUG多到痴那線,AI重要個個用屁股諗野

富豪區周邊起曬商業區十幾廿間商店你班Hi Hi有錢佬同我講冇地方消費

6間警局圍裘住個犯住O個間屋都同我捉唔撚到條Hi Hi

班小學雞逃學關我撚事咩

同我講唔起學校就走人,你老母小學中學大學有曬學位校巴站都插滿成個城話冇學校­番你有冇野

最撚ON9係工業區同我講冇人番工,住宅區同我講冇工番,之後工業區崩潰,失­業率高升出曬罪犯黎打家劫舍

顧問話城市太多流浪漢,市民投訴太多流浪漢,但係報告同我講冇流浪漢,去睇公園數字都­冇流浪漢

係我班靚係份報告度造假數據定係班顧問同市民HIGH撚大左

最撚勁係高知識水平高技術同高收入人士唔去番大公司而選擇走去炸薯條,冇人­番高三高行業,最後同我講缺乏高知識水平高技術同高收入人去工作,痴撚線

SIMCITY你撚事

EA你冇撚野呀哇?

重要ONLINE VER. 好鄰居玩BUG城,全個城都係住宅區,冇工業冇商業,水電都唔Q起乜都向人買,之後十­幾萬人既城100%失業率,但係又有公園鎮住開心度,搞到全城十幾萬人開開心心齊失業­,呀Hi 你個公園又唔知點解會有收入,搞到經濟體系完全冇問題,我真係懷疑佢地個個去公園做援­交,最後因為100%失業率每個鐘出千幾二千個犯去其他城搞事

我頂條Hi Hi重要改個城名做葛咸城,又冇蝙蝠俠剩係狂出犯我屌你老未有向撚用咩

SIMCITY我屌你!!!,真係好撚伏,D AI真係蠢撚過愛港力班國寶,而班顧問都個個譚耀宗咁戇裘,更加唔好講觀光­客洗唔曬D錢唔會出城依個問題

酒店租霸加引發交通問題,完全同蝗蟲一裘樣樣

Hi Auntie,三百幾文錢就咁冇撚左,我當我用左黎買DS3算

SIMCITY我Hi Auntie!!!!!!!!


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!