掃呢頁CODE去手機

2016年1月28日 星期四

就快過年,好唔想見到班西口西面既虛偽親戚 _-,

平時又冇來往,新年團年、初二拜年、清明拜山先見到由細到大都好提子人地成績咁好,大佬呀!小學果陣肯花時間容乜易攞到分嫁啦成向左走向右走日都攞人地同佢地自己d唔向左走向右走讀書成日玩既仔女比又懶曬關心問人『升邊間中學呀?』到知人入左去讀band1中,個臉口就西口西面,好向左走向右走唔踞中學點努力溫書都得唔到應有既結果,甚至係會考都係咁先至灰心意冷會考唔夠分升中六,又上唔到大學唔知點解班親戚好似好開心咁 ...


平時又冇來往,新年團年、初二拜年、清明拜山先見到

由細到大都好提子人地成績咁好,大佬呀!小學果陣肯花時間容乜易攞到分嫁啦

成向左走向右走日都攞人地同佢地自己d唔向左走向右走讀書成日玩既仔女比

:o)

又懶曬關心問人『升邊間中學呀?』

到知人入左去讀band 1中,個臉口就西口西面,好向左走向右走唔踞

xx(

中學點努力溫書都得唔到應有既結果,甚至係會考都係咁先至灰心意冷

:-(

會考唔夠分升中六,又上唔到大學

#bye#

唔知點解班親戚好似好開心咁,佢地講d野係feel到佢地好心涼

xx(

xx(

xx(

知你地個仔上到去讀大學好威威啦,得未?仲識埋女朋友

#good#

無啦啦又話個女仔要佢個仔夜媽媽送她返屋企,咩一個住東一個住西,阿仔都唔知搭唔搭到車返屋企

又話個女仔唔應該咁夜都仲叫佢個仔送她返屋企

#ng#

你個仔同佢條女既事都攞出黎講,駛唔駛咁樣曬命呀

#ng#

xx(

又試過電腦壞,某位親戚係成班親戚面前話:『電腦壞左唔緊要,打電話黎叫XXX(佢個仔)過去幫你整』

到真心真係打去,某位親戚就用好冷淡既語氣:『乜係你呀』

人前人後唔同樣

:O

自此好向左走向右走憎d親戚

#kill2#

仲好話人點解係街度見到佢做咩唔嗌佢

#ng#

Hi Auntie!就係唔鍾意你地D虛偽既人呀

#fire#

駛唔向左走向右走駛講到出面呀Hi Hi

fuck

又有個好日無兩句既親戚有次唔知做咩事突然懶關心問我『做緊咩呀?幾錢人工?』

得到講左就話『嘩!乜咁少錢嫁?邊有前途嫁』,出黎做野冇耐想人地賺幾多錢

Z_Z

又問人『有冇見工?』,跟住講唔夠幾句又Hi勁我講既野係唔岩、d思想唔要得

[sosad]

總之發表左d唔合佢意既野,或者佢唔認同既觀點就反駁人

跟住佢講咩都冇發表自己意見,係咪都『嗯』、『係』就算,但佢仲要繼續講

xx(

xx(

xx(

唔知幾時開次次見親都唔會show佢地,次次都係佢地撩勁我呢個毒向左走向右走

:~(

佢地根本就係想笑勁我呢個毒向左走向右走,睇見我唔似佢地咁風光就奚落人

xx(

整整下都唔想再去埋曬呢d虛偽聚會見班虛偽親戚

#bye#

情願係屋企睇下動畫都唔會去團年、拜年見佢地,亦唔稀罕佢地封20蚊利是

Z_Z

-------------------------------------------------------------------------

未搵到工果陣又問問問

E家到到都請人點會搵唔到工呀

搵到工果陣又話做e d工邊有前途呀點解唔去讀下d課程呀

成日話紮鐵成2000蚊日wo

冇女朋友又問 幾時識番個

之後講完e個話題就拿番 細細個d野出黎講問我記唔記得

:o)

-------------------------------------------------------------------------

Hi係咁架啦

有個親戚個仔啱啱畢業,有個女朋友

就成向左走向右走日講佢d野

話俾幾多家用,幾咁孝順幾咁好仔

又話同女朋友去邊去邊

我Hi Auntie啦,阿婆入醫個時你一次都冇去探過呀

你返工有錢梗係有錢同女朋友去旅行啦

我仲係窮學生咋,想我俾幾多家用呀

:o)


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!