掃呢頁CODE去手機

2015年11月6日 星期五

掟爛色士風男友嬲爆 野蠻女知衰 生活+趣聞,

設計圖片

每個人都有自己的「地雷」,一旦被人踩中,後果一發不可收拾。有女網民發脾氣將男朋友的色士風擲落地裂了,男友一怒下要與她分手,並要求她三日內搬走。

設計圖片

女網民Botswana日前在討論區大吐苦水兼求救,指一直想男友買車,但男友卻想慳錢不買,星期一晚兩人再因買車問題吵架。期間男友說:「你咁想要車,咪同第二個男仔一齊。」

她聽後嬲到爆,激動下將男友的色士風擲落地下發洩。男友頓時目瞪口呆看著她,再看看裂了的色士風,然後哭起來。野蠻女友心知不妙,馬上道歉:「對唔住!最多賠番比你!」

設計圖片
設計圖片

豈料怒火中燒的男友立即提出分手。「呢支色士風係無價,係老豆生前送俾我,用咗10年,中學已經用,同佢經歷過好多考試同比賽,好有感情,點可以咁對我枝saxophone(色士風)?我俾三日時間你搬番啲野走。」

聽罷晴天霹靂的野蠻女友,萬萬想不到一支色士風就令兩人關係破裂,整晚求男友原諒,但男友一直不加理睬、默不作聲。男友限野蠻女友星期四晚前要搬走,她打算「到時賴死唔走,希望可以挽留佢,佢應該唔會咁衰趕走我。」

設計圖片
設計圖片

「大限」將至,野蠻女友今早在論區留言指「雖然買唔番佢個款saxophone,但我都準備自己岀錢買番接近個款俾佢,希望今晚可以打動佢嘅心」。

雖然野蠻女友去留未有著落,佢其帖文卻引來一眾巴打絲打毫不留情面狂駡,「臭檔到咁實在極品」、「係我都會分手,鬼知你下次會扔乜」、「男友做得最錯就係同你拍拖,做得最啱就係同你分手」、「如果係我就唔會要你三日執野走啦...直接落街買箱入哂你既野call車送你走」等。

不過,亦有網民好言相勸,「無論如何,經一事長一智,當係一次成長經歷,下次拍拖可以發脾氣,但要適合而止」。

鍾意就快D Share啦!