掃呢頁CODE去手機

2017年8月14日 星期一

盧卡庫與拉什福德的特別連線 _-,

羅梅盧-盧卡庫透露,他和拉什福德已經形成了默契。這兩位球員在球隊大勝西漢姆的比賽里,攜手為曼聯建功。昨天晚上的比賽中,穆里尼奧率隊取得4-0大勝。比利 ...


羅梅盧-盧卡庫透露,他和拉什福德已經形成了默契。這兩位球員在球隊大勝西漢姆的比賽里,攜手為曼聯建功。

昨天晚上的比賽中,穆里尼奧率隊取得4-0大勝。比利時人梅開二度。比賽即將結束的時候,馬夏爾和博格巴錦上添花。

盧卡庫和拉什福德聯手為曼聯製造了第一個進球。賽後,盧卡庫透露,轉會來到曼聯之後,他和拉什福德建立起了很好的關係。

「我和馬爾庫斯之間,有奇妙的聯繫,」盧卡庫告訴曼聯電視:「希望我們(在未來)製造更多的進球,就像今天這樣。

「我到達球隊第一天起,我們就經常在一起玩、一起訓練。我知道他會幫助我融入俱樂部。

「以前我就認識傑西和保羅,他們應該是我在更衣室最親近的朋友。不過我和每一個人都相處融洽。」

這是盧卡庫為曼聯參加的第一場英超比賽,首秀梅開二度,狀態大好。不過他透露,沒能完成帽子戲法,讓他略微失望。

「我真的希望可以進三個球,完成帽子戲法,」盧卡庫說:「我想著第三個進球呢。我是一個前鋒,進球就是我腦子裡所想的事情。

「前鋒的任務就是進球。只要堅持這個信念,一定可以取得成功。

「當然,我希望球隊獲勝,球隊同樣希望拿到3分。所以,我對今天全隊的表現感到非常非常開心,我們開了一個好頭。」

Romelu Lukaku has admitted he and Marcus Rashford share a special connection after Manchester United’s fantastic opening Premier League win over West Ham at Old Trafford.

Jose Mourinho' s men ran out 4-0 victors on Sunday afternoon as the big Belgian netted either side of the break, before Anthony Martial and Paul Pogba rounded off the performance with a goal apiece.

Lukaku and Rashford combined neatly for the Reds』 first goal and, after the match, the former Everton star revealed that the pair struck up a good relationship from the moment he joined the club.

「With me and Marcus, there’s something special,」 Lukaku told MUTV. 「Hopefully we can produce even more [in the future] than we did today.」

「We clicked from the first day that I arrived, and I knew that he would help me settle in at the club.

「I knew Jesse [Lingard] from before, and Paul, they』re probably my closest friends in the dressing room, but I get on with everybody in the team.」

Lukaku has got his United career off to a flyer with a fine brace on his Old Trafford bow to follow his Super Cup strike, but he revealed he was a little disappointed he could not make it three.

「I wish it was three goals and a hat-trick to be fair,」 he said. 「I was thinking about [the third goal] – I』m a striker so I』m always thinking about scoring goals.

「Strikers are there to score goals and, if you stick to your job, you』re going to do well.

「But, at the end, of the day I want to win and the team wants to win. So I』m really happy that everybody performed well and that we』ve set a high standard.」


鍾意就快D Share啦!