掃呢頁CODE去手機

2016年3月30日 星期三

白痴到核爆 香港急症室求診理由TOP10! _-,

以下這笑話是當護士的朋友f/w給我,收到已有三幾個月,所以或許有站友們看過。雖然有些字句比較不雅,但為求傳神及尊重執筆者,只好一字不改地原文貼上。1.家長要求為預備入學之小童做體檢~(嘩!原來而家D細路讀書要咁多野架?)2.驗孕(十居其九係賓、印傭,指定星期日黎搵你!)3.姑娘:"見咩唔舒服呀?"女:"我個心唔舒服"姑娘:"點唔舒服法呢?"女:"我呢...三年前黎做過手術既,最近覺得個傷口埋得唔靚 ...


以下這笑話是當護士的朋友f/w給我,收到已有三幾個月,所以或許有站友們看過。

雖然有些字句比較不雅,但為求傳神及尊重執筆者,只好一字不改地原文貼上。

1.家長要求為預備入學之小童做體檢~(嘩!原來而家D細路讀書要咁多野架?)

2.驗孕(十居其九係賓、印傭,指定星期日黎搵你!)

3.姑娘:"見咩唔舒服呀?"

女:"我個心唔舒服"

姑娘:"點唔舒服法呢?"

女:"我呢...三年前黎做過手術既,最近覺得個傷口埋得唔靚囉......"

(嘿~~咁你想點呢下?)

4.一名成褲浪(即係o者o者位)都係血既男子黎求醫~

姑娘:"你點整到架?"

男:"無呀,佢沖沖下涼突然無啦啦猛流血喎,咪黎睇囉!"

(嘩!點信你呀,先生?)

5.一名身穿超人套裝(無錯係全套,連塊紅色抖蓬都有埋)成條右前臂包陷埋隻手掌打哂石膏既外籍男子求醫,結果,三十分鐘後個男人石膏拆左,隻手乜事都無咁走左,原因係佢成班朋友係酒店開化妝party,飲醉訓著左,佢一名頑皮既醫生朋友同佢開左一個好大既玩笑~將隻"o麥"杯放係佢手上紮住,然後同佢打石膏,包實哂佢成隻手之後走左去...(呢個真係笑死當場,連D姑娘都要一路忍笑一路同佢做野!)

十大離奇、離譜之香港急症室求診理由!唔怪得急証要收錢啦。

6.一名師奶拖住一件跳跳紮又精神奕奕既細路(時為半夜兩點半)

姑娘:"小朋友見咩事唔舒服?"

XX:"佢話腳板底痕,勁痕痕到訓唔到覺喎...

"(x^#%^&$%yz&^*u*%*#...........)

7.又係一師奶拖住一件無黎神氣既細路(同樣又係半夜時份)

姑娘:"小朋友見咩事唔舒服?"

XX:"佢成晚話唔舒服,check過又唔係發燒又唔係盛,問佢有無邊度痛佢又講唔出,我擔心佢咪同佢黎囉!"

結果,姑娘check過亦認為佢一切正常,跟手個姑娘諗左一諗,然後問:"小朋友,你聽日係咪要考試呀?"

小朋友:"......係呀.......你點知既.......?"

XX當場發爛:"你個xx仔!x$%yz*^&^t%*&#......"(下刪五百字)

(哈哈哈哈~~~~~細路,有前途呀你!!)

8.再黎一名師奶拖住一件約兩三歲既男童~

姑娘:"小朋友見咩事唔舒服?"

XX:"無呀,見佢呢排痾尿成日搵隻手係條jj度拉拉下咁,初初以為佢痛啦,問佢又話無野喎,後尾睇下佢果度,原來包住果塊皮一路都係咁長,同佢老豆果度都唔同既~"

姑娘(聽到不明所以):"你意思....你係話佢包皮過長係咪呀?呢D唔係病黎架喎,如果真係過長要做D小手術割左佢架."

XX:"係咩??!!(貌甚驚訝狀)乜唔係大大下會自己縮番入去架咩?!自己會突番個頭出黎既咩?!"

(其實仲有兩三句下文,大約係個姑娘教訓個XX唔好濫用急症室同埋咁大個人理應有多少基本既性知識之類...不過我講唔落去勒...我一路坐係隔離聽住,笑X死!!哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~!!)

9.一名腹部微隆既婦人黎求診,自稱近期持續肚痛

姑娘:"分唔分到係攪肚痛定係女人果D野痛呀?"

婦人:"我唔知呀.......總之唔係想去廁所果D痛囉!"

姑娘:"唔係卦......你三十幾歲人都分唔到呢D野呀?"(有點氣結)咁你對上一次黎果D野係幾時呀?"

婦人:"咩野果D野呀???"

姑娘(眉頭再次一鎖):"對上一次月經呀!"

婦人:"哦!!四五個月前左右!"

姑娘大驚:"下?!你係唔係有左呀?有無去睇過產前呀?"

婦人:"我唔知呀......無黎咪唔理佢囉,我以為自己肥左咋.......(邊講仲邊作尷尬狀,好鬼唔好意思咁笑住講)

(女人喎.......原來咁都得既~~嘿!真係服左佢呀~~)

10.首先強調!我覺得呢個真係最正,同埋咪等大家以為淨係女人先有咁多攪笑野!

某早上一名七十六歲(記得太清楚啦)既亞伯黎求診~

姑娘:"亞伯見咩事唔舒服?"

亞伯:"無,見下邊唔多聽駛咁囉!"

姑娘(毫無心邪想當然咁問):"係咪見痾尿窒下窒下咁呀?有無睇開泌尿科呀亞伯?"

亞伯:"泌尿科有睇開,岩先覆診完黎之嘛,我唔係話呢樣."

姑娘(開始唔明):"咁亞伯你今日即係乜事黎睇呀?"

亞伯:"呢,即係見佢好似唔多用得咁...呢,不舉果D囉......."

姑娘先大為驚訝繼而強忍爆笑再問:"亞伯你.....七十幾歲架啦喎咁你呢樣野....幾耐倒呀?"

亞伯(仲未知衰):"哦~!咁都好一排囉,兩三年左右啦(指不舉)."

姑娘(繼續極力忍笑):"亞伯你....呢D咁好正常架喎,同埋急症無呢D野睇架,拿,不如你下次去覆診同泌尿科醫生講埋啦......"(己經忍笑忍到講唔落去)

亞伯:"咁呀?!無呢D睇架?咁算囉,我唔睇啦,你同我取消左佢啦,我唔睇啦咁"

然後施施然由門口離開,當確定亞伯肯定係去左之後,當時在場既六七個人(兩三個護士,兩三個護理助理同亞嬸,加埋我)一齊失控爆笑左出黎~~~~~~


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!