掃呢頁CODE去手機

2023年10月17日 星期二

【影視】橋本環奈直言:「我唔係咁想《王者天下》拍真人版架咋!」 #橋本環奈

近年漫畫改編真人版電影成為日本電影市場主流之一,不過唔少改編作嘅質素都非常參差,甚至令漫畫Fans用「慘遭真人化」黎形容。而參與過唔少漫改真人電影嘅橋 ...




近年漫畫改編真人版電影成為日本電影市場主流之一,不過唔少改編作嘅質素都非常參差,甚至令漫畫Fans用「慘遭真人化」黎形容。而參與過唔少漫改真人電影嘅橋本環奈近日於電視節目中透露,其實佢都認為某啲漫畫作品唔適合改編成電影,甚至舉出佢自己有份演嘅《王者天下》為例。

環奈BB於真人版《王者天下》中飾演「河了貂」

橋本環奈日前登上富士電視台節目《ぽかぽか》,期間佢就提到自己其實好易分心,唯獨睇漫畫時能夠專注。而當被問到最鍾意邊部作品時,「環奈BB」表示鍾意嘅作品太多好難揀,苦惱一陣之後就揀咗由原泰久創作,以中國戰國時代為背景、曾經改編成真人版電影而且環奈BB有份演嘅《王者天下》,仲表示「我非常鍾意睇原作漫畫,所以有份出演非常開心。」

而節目主持人岩井勇氣就追問:「你係咪因為覺得自己有可能出演真人版電影先睇《王》?」而環奈BB就頗直接地回答:「睇緊嘅時候,的確有諗過如果由我去演嘅話會係點。但老實講,我唔想佢被拍成真人版電影,咁樣講非常抱歉,但我真係唔係好想佢被真人化架咋。」

環奈BB於真人版《銀魂》中飾演「神樂」

環奈BB亦提到當年出演真人版《銀魂》嘅神樂一角時,感到非常大壓力。「佢唔係一個普通人,佢有特別嘅講嘢方法,但我又唔想演得太過刻意,如果唔係好愛個角色的話會演得非常辛苦,所以我希望只出演自己鍾意原作嘅作品。」

資料來源:Livedoor


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!