掃呢頁CODE去手機

2019年10月6日 星期日

12人勇氣小組 尋日再有一位出事 _-,

.mobile-ads{display:none;}@mediaonlyscreenand(max-width:767px){.desktop-ads ...










尋晚爆門,不過朝早就保釋

暫時告非法集結,應該仲搵緊料

有兩樣嘢依然係要提點大家

我求下你哋唔好再打飛機,香港警察係一啲都唔蠢,佢哋做緊嘅嘢係遠超我哋想像,我哋絕對唔可以低估佢哋。

1. 我哋喺警察入面係有臥底,得到嘅情報就係,現場會有大量臥底,知道嘅就係會喺地鐵站嘅周圍,車站內,甚至乎係有份爆機,佢哋係全部都唔會現身,而且佢哋未必係現役警察。已經確定係有退休警幫手。有冇藍絲就唔知,佢哋係會跟蹤你,影你相。

我哋尋晚嘅行動中依然係見到有好多人淨係帶個口罩加帽,唔好以為打爆晒啲cam就會冇事。警察嘅行動係好快,一旦確認目標就會立即上門拉人。

2. 爆機之前請等待雨傘陣準備完畢,會救你一命,信我。仲有就係唔好留低任何遊戲道具。

3. 請將時間控制喺10分鐘之內,15分鐘係極限。逃離車站範圍之後亦最好唔好以小組形式散開,四面八方咁樣走

保持警覺後面有冇人跟蹤。

4. 我再講多一次,前線嗰啲人唔該你學反跟蹤,而且唔好喺現場直接除裝,因為一撚定衰硬


來源 source: http://lam777.com
鍾意就快D Share啦!