掃呢頁CODE去手機

2019年4月1日 星期一

【網民熱話】病到死死下坐住輪椅... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








有網民今早喺 LIHKG 討論區開 PO 呻「你地班撚樣係咪已經冇哂血性?」,佢話屋企人因為血糖問題喺港鐵車廂暈倒,當港鐵職員幫忙推輪椅到升降機時,竟然所有人都無動於衷,令網民非常不滿。帖文引起大批網民熱議,至今已有五千多正評,亦有網民認為因為準時返工重要過人命…





原文:

是咁的,今朝坐地鐵番工果陣,我屋企人因為血糖問題,係地鐵唔舒服暈倒。

我通知港鐵職員之後,佢地幫手推架輪椅,送我屋企人上去,打算叫救護車。

架輪椅將近𨋢口果陣,職員hold住左部𨋢,叫入面嘅人麻煩出一出黎畀病人入先。但所有人竟然 無動於衷,冇人讓位畀架輪椅。

𨋢入面嘅人,有啲就玩手機,有啲就傾計,最令我心寒嘅係有幾個人木口木面咁望住坐係輪椅的病人。

果一刻我真係忍唔住,指住班撚樣屌佢地冇血性,先走左幾個人出黎,岩岩好放入架輪椅同推輪椅嘅港鐵姐姐。

我連𨋢都入唔到,要跑左去扶手梯,急急腳匯合我屋企人。

果班冇性嘅撚屌如果睇到呢個post,好好反省下你地嘅行為對人類社會有冇益,你地嘅存在對人類文明有冇貢獻,你地嘅行為對世界有冇造成污染,諗完摺埋一二邊淨淨雞死撚左佢,唔該

真係好撚心寒,好撚恐怖


網民回應:

「香港人本性就係咁」

「多得香港有人 R 人地個肝, 自己屋企人唔捐肝」

「以前未有批鬥坐同批鬥隊前啲人係會讓大肚婆、手抱細路嘅媽媽同坐輪椅嘅人, 而家整吓整吓搞到一般人條氣都唔順, 覺得自己都有畀錢同有需要搭點解一定要讓, 反而仲多咗股怨氣」

「好心狗鐵開大啲冷氣同通風啦, 剩係咁樣已經唔使要咩醫療站啦」

「趕住返工呀, 俾人炒左, 層樓你幫我供?」

「我個時斷手斷腳(單邊), 上地鐵去覆診, 持續半年, 關愛座冇人讓架啵, 從兩年前開始, 我每次坐車都會坐關愛座」

「未死得就等下部啦,你趕人地就唔趕?血糖低炸喎」

「香港人最緊要係番工,樓主太天真」

「以前香港都仲話有D 人情味, 而家仲冷漠過大陸, 幾時都話一個社會人多就係地獄, 個個都抱住」唔關我事」既心態做」

「我冇諗過 d 回覆會覺得唔讓係正常」


來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!