掃呢頁CODE去手機

2019年3月9日 星期六

【遲咗半個鐘】G.E.M.澳門開騷遇故障 後台開Live拋胸慰藉歌迷 _-,G.E.M,G.E.M.,鄧紫棋,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...










今晚在澳門威尼斯人舉行的演唱會便是G.E.M.與蜂鳥解約後第一場騷,但想不到G.E.M.近日諸事不順,未出場已遇到器材故障,台上螢光幕寫上﹕「各位觀眾﹕十分抱歉,因個別器材出現技術故障,為保障演出人員安全順利進行演出,大會現正搶修中,不便之處,敬請原諒。」令現場觀眾鼓譟大嗌﹕「退票!」G.E.M.為慰藉鼓譟的歌迷,在等候期間亦在後台玩Facebook Live直播,她穿上一件火辣辣紅色,心口有個心嘅貼身裙,不時烏身望向鏡頭,拋出深長事業線,更疑不慎走光露出胸墊。

G.E.M.說﹕「知道大家喺外面(台前)等咗好耐,九點幾,我都喺入面等咗好耐,好想快啲出嚟呀!但Banner壞咗,fb live傾吓偈啦,唔使無聊冇嘢做。」

她解釋因為舞台上有兩條吊臂失靈,令她無法出場,她說﹕「有兩條嘢壞咗,原本諗住我都可以照唱,但兩條嘢高過我,唔識郁就睇唔到我,好大鑊。」有人即自薦說要做「人肉升降機」,十分搞笑。

之後G.E.M.就帶Fans到後台參觀,去過canteen後,再回後台彈湊一曲,她廣東話和國語並用說﹕「等我即席寫一首歌送畀等候的觀眾聽。」然後彈出悅耳的琴聲,但相信歌迷卻被她的「拋胸」演出迷倒了,最後演唱會延遲近一個半小時,接近十點才開騷,演唱會順利進行,真的抹一額汗。


來源 source: http://lam777.com
鍾意就快D Share啦!