掃呢頁CODE去手機

2019年3月9日 星期六

【有圖有真相】呂慧儀現身笑口回應 老公黃文迪巴士偷嗒短髮女啜面珠 _-,呂慧儀,黃文迪,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








36歲的「長腳蟹」呂慧儀(Koni)與41歲前香港先生黃文迪(Dickson)於11年結婚,之後「小蟹子」出世後,Koni一家三口過着幸福的家庭生活,但陳先生捕獲Dickson與一短髮女子於巴士車廂內「錫錫」,不過女主角並不是呂慧儀。

陳先生表示當日乘坐巴士969,從天水圍往港島區,當去到天耀站的時候,見到Dickson上車:「嗰陣佢係同一個女仔一齊,上到車之後就好親密,我見到個女仔餵佢食糖,個男嘅又錫咗個女仔塊面一啖,因佢哋坐喺尾四嗰行,所以留意到佢哋嘅人唔多,佢哋全程細細聲講嘢,但係笑得好開心,尤其係嗰個女仔,我開頭以為嗰個女仔係佢啲親戚或者係同事,後尾見到咁樣我都打咗個突。」

陳先生之所以認得Dickson,因為已經不是第一次見面,他續說:「雖然個男嘅冇化妝,但我都認得佢,因為有時搭車都會撞到佢,但係佢多數係自己一個人,冇見過佢帶個仔搭巴士,呂慧儀都冇見過,不過呢個女仔都係第一次見。」當巴士到達灣仔站,Dickson與女友人一同下車,該短髮女身材較矮小,與呂慧儀是完全兩類型。陳生說:「佢哋冇拖過手,但係覺得佢哋好甜蜜,Dickson好有風度咁幫個女仔拎住雨傘,等落咗車之後先畀番佢,跟住佢哋一齊行。」

剛過去的情人節,「長腳蟹」直認生完小朋友後,與老公冇以前咁恩愛,她說﹕「生小朋友後我哋就冇過情人節,只係慶祝囝囝半歲生日,我同老公講做樣都要送紮花吖,我就送咗個蛋糕。」其實在呂慧儀的IG亦有跡可尋,自從去年9月貼過同Dickson慶祝生日的合照後,其IG一直未見上載與老公又或者一家三口的相片,反而不時見到她上載與《愛回家》的演員合照。

與此同時,反而貼了不少單獨湊仔和行山的相片,Koni稱呼4歲兒子為老闆,自封做秘書,她曾說:「每天跟你在一起,我的世界都美」,不過字裏行間都不見有老公的姓名,相片亦只標籤「小蟹子」的IG。至於Dickson方面,不單沒有更新IG,連賬戶都失蹤了。


來源 source: http://lam777.com
鍾意就快D Share啦!