掃呢頁CODE去手機

2019年3月6日 星期三

【網民熱話】女朋友落仔嗰日我冇... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








今日有網民喺 LIHKG 開 PO,佢話女朋友落仔嗰日自己攞唔到假陪佢,因為自己喺細公司做 I.T.狗,成間公司加埋都冇十個人,無幾耐前又請多咗兩日假,今次真係再請唔到。女朋友知道佢攞唔到假,原本都話 OK 自己去都得 … 點知女朋友落完仔後,成個人變晒,仲話依家唔想見到佢 …





原文係咁:

一齊左兩年幾,係U識唔同school,而家grad咗佢繼續讀書,我就做緊野。

兩個幾月前佢發現自己有咗,我哋傾咗好耐最後都係決定唔要,就去咗家計會排期做人工流產

比咗個期佢係平日嚟,我就同佢講我應該攞唔到假(無幾耐前我屋企有事已經請咗兩日)!

佢一開始話唔緊要,佢可以搵朋友接佢,但差唔多手術前兩個禮拜左右開始佢突然情緒起伏好大,日日都喊, 話好驚問我係唔係真係唔可以陪佢, 咁我唯有話放工即刻去陪佢。

做完手術個日都覺得佢無咩事,淨係係我屋企訓左兩日就繼續返學返part time,而家過左個零月,覺得佢好似對我冇曬要求咁,咩都話唔緊要 …

好似有一次我心情唔好, 佢扮嬲叫我氹, 我好大聲鬧佢你可唔可以唔好咁港女, 其實一講完我已經心諗仆街啦今次, 點知佢呆左幾秒之後同我講對唔住, 然後走左入廚房整野比我食, 我當時仲好白痴咁心諗佢做咩變到咁乖咁聽話。

兩日前佢突然比左段千字文我,同我講其實佢到而家仲成日會諗起做手術當日既事,最初都以為可以自己搞掂自己, 點知其實件事真係好痛苦, 當日咁多個女仔得佢一個冇男朋友/老公送佢, 入手術室既時候突然諗起無人係出面等佢, 十幾個鐘冇飲過水冇食過野, 麻醉過左之後其他女仔全部有人送飯, 佢自己朝早買定左個麵包, 但唔記得左帶水樽, 好彩有個姑娘即刻攞左杯熱水比佢。

其實我聽到都好心痛, 我唔係突登唔陪佢, 佢都話其實佢明, 但係覺得唔知點面對我, 個個fd都話我抵死, 但我真係請唔到假, 唔代表我唔關心佢唔愛佢, 我可以點氹返佢啊 ???


網民回應:

「仆街仔」

「咩工咁巴閉 拎nopay都唔俾?」

「照拎假,根本無得唔俾,大不了射波拎醫生紙」

「條女同份工,你揀咗份工」

「證明你份人唔識分輕重,或者咁講,係你心入面條女嘅份量不及你份工/糧咁重」

「話唔舒服拎半日點都陪左先啦,個女仔好慘,咁就一世」

「識返工唔識用安全套,樓主垃撚圾」

「屌就咁用力,出事又懶懶閑,

不如放生個女仔啦,工作同愛情,你揀工作

冇得怪你女朋友對你咁失望,

係愛佢就放手畀佢搵下個識得對佢好既人」

「如界你講真既話,世界上有你呢d咁撚廢既男人真係影衰哂 !

無能力生又唔帶套?死廢鳩自撚私到 …

連假都請唔撚到,唔識射波?死垃圾廢撚到咁?

條女岩岩落完仔,傷心又傷身,你一句心情唔好就話佢港女?你係撚唔係人黎?仲要以為佢變乖?

做人做到你咁柒廢就唔好害人啦屌你老母!」

「個女仔連仔都肯為你落,你仲因為個一日半日假度黎度去,你自己有冇覺得羞恥 !

得罪講句,就算佢鳩發脾氣都好,都係你欠左佢!」


來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!