掃呢頁CODE去手機

2016年7月2日 星期六

戴住婚戒 洗米華懶理正印 飛英國陪 Mandy生 B仔 _-,洗米華,Mandy Lieu,Mandy,周焯華,

呢張相最亮點並唔係Mandy個肚,而係佢同洗米華左手無名指都戴上戒指。戴住婚戒洗米華飛英國陪Mandy生B仔在英國待產的MandyLieu就生得,星期一晚(6/6),洗米華出發到倫敦準備陪產,早前兩人更在當地舉行了BabyShowerParty,迎接即將出世的BB。當日洗米華同Mandy的左手無名指上,都戴住同款婚戒,至於再做老豆的洗米華,頸上更戴住條老虎公仔口水肩,唔使審,Mandy呢胎係生仔! ...


呢張相最亮點並唔係 Mandy個肚,而係佢同洗米華左手無名指都戴上戒指。

戴住婚戒 洗米華飛英國陪 Mandy生 B仔

在英國待產的 Mandy Lieu就生得,星期一晚( 6/6),洗米華出發到倫敦準備陪產,早前兩人更在當地舉行了 Baby Shower Party,迎接即將出世的 BB。

當日洗米華同 Mandy的左手無名指上,都戴住同款婚戒,至於再做老豆的洗米華,頸上更戴住條老虎公仔口水肩,唔使審, Mandy呢胎係生仔!

暗示生仔

星期一晚(六日),網上有一張 Mandy Lieu同洗米華最新相片流出,相中除了二人外,還有幾位外籍朋友,現場擺滿 BB用品禮物,相信他們正為即將出世的 BB,舉行 Baby Shower Party。

相中的洗米華戴住一條老虎仔圖案的 BB口水肩,加上大部分禮物都是偏向男仔款式,可以肯定, Mandy這胎是生仔!

即將又做老豆的洗米華,與 Mandy頭貼頭,面露慈父笑容,同平時見到傳媒黑口黑面,好大分別;至於佗 B九個月的 Mandy,一如上次,繼續保持纖瘦身形,唔多見肚。

今年初,洗米華一家三口去布吉旅行,當時 Mandy已經有五個月身孕。

星期一晚,洗米華出發到英國,準備陪 Mandy生 B。《蘋果日報》圖片

洗米華由上年十二月離婚消息公布後,就開始戴這隻新結婚戒指,無論影財經雜誌封面,抑或公司春茗,同 Mandy去旅行,都見佢戴住。 十二月開始戴

上年五月 Mandy在英國生女,洗米華全程陪住,出院時洗米華抱住 B女,盡顯父愛。

但這張相的亮點,是 Mandy同洗米華的左手無名指,都戴上同款戒指,加上款式是婚戒類,相信洗米華已經揀定,確定要給對方一個名分。

據了解,去年十二月,洗米華落實同前妻 Heidi(陳慧玲)離婚後,隨即已換上這隻戒指,無論是出席公司春茗、商界活動,又或者同 Mandy去旅行,都見到他戴住這隻戒指。

源自美國

Baby Shower是美國人的傳統,為將出世的 BB舉行 party,應邀出席的朋友會按照準父母列出的清單準備禮物,愈親的人,就要買愈貴重的禮物。

除了飲飲食食切蛋糕,還有遊戲環節,通常女賓客就會估算準媽咪個肚圍有幾粗,而男士就會用奶樽飲水鬥快比賽,勝出者就會戴住條口水肩,好似洗米華咁。

愈來愈多香港媽咪都鍾意搞 Baby Shower Party,好似 Jessica C.、陳茵媺生第一胎時,同吳佩慈,都有搞過。

同富商紀曉波生 B,吳佩慈豪搞,請埋一班台灣藝人出席。

陳豪、陳茵媺都有跟外國習俗。

鬼妹 Jessica C.生女前,當然要搞 party。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!