掃呢頁CODE去手機

2016年7月8日 星期五

【真人真事】本人返左飲食業之後,日日都想自殺! _-,

最近我起阿媽介紹之下,去左某間茶樓做樓面但做完一排之後,我真係愈來愈憎呢份工首先呢份工真係超忙,我由朝早10點做到夜晚11點,中間除左食飯時間,我真係做到唔停手等到放工果刻我真係頭痛又腰痛第二,呢份工既人工真係低到無人有,每個鐘都係得35蚊但係每一個鐘我都係做到唔停手,而且我仲要受氣其他朋友份工又輕鬆,又唔洗受氣,人工都高過我第三,我其他同事果果人都脾氣好差做錯野就比人吊到飛起,你做得慢又會比人吊 ...


最近我起阿媽介紹之下,去左某間茶樓做樓面

但做完一排之後,我真係愈來愈憎呢份工

首先呢份工真係超忙,我由朝早10點做到夜晚11點,

中間除左食飯時間,我真係做到唔停手

等到放工果刻我真係頭痛又腰痛

第二,呢份工既人工真係低到無人有,每個鐘都係得35蚊

但係每一個鐘我都係做到唔停手,而且我仲要受氣

其他朋友份工又輕鬆,又唔洗受氣,人工都高過我

第三,我其他同事果果人都脾氣好差

做錯野就比人吊到飛起,你做得慢又會比人吊到飛起

有一次佢地覺得我做得慢,就當住D客面前吊我

仲要係人身攻擊

話我個樣同個腦一樣,都係咁弱智,成個唐氏綜合症既低能仔咁樣

果一刻我真係差D想起客人面前喊出黎

依家做左一排之後,我日日都好唔開心

覺得自己既健康同自尊都無曬

我真係好唔想返呢份工

一到左返工既時候,我就會有種想自殺既念頭湧出黎

希望一死了之,咩都好唔煩

但係諗到我仲有阿媽起度,最後我都係放棄呢個念頭......


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!