掃呢頁CODE去手機

2016年7月15日 星期五

提醒所有女性! 千祈唔好亂扔男人既玩具,你永遠唔知我地幾咁重視! _-,

一件發生喺我身上嘅真人真事。本來唔打算詳細寫,只係尋日喺個人status度講咗幾句,但我發現,簡單幾句,已足夠大家狂like狂share,因為真係好有共鳴,仲好多留言講自己經歷,原來,人人都試過。最近搬屋,因為好急,冇辦法趁周末嗰一、兩日就完成,你知道,搬屋係一件令人好沮喪嘅事。理論上,我係因為間屋太細唔夠住先搬,但當你搬咗一半嗰陣,又會發現新屋其實唔夠位擺舊屋嘅嘢,喂明明大咗兩百呎(仲要一個人用 ...


一件發生喺我身上嘅真人真事。本來唔打算詳細寫,只係尋日喺個人status度講咗幾句,但我發現,簡單幾句,已足夠大家狂like狂share,因為真係好有共鳴,仲好多留言講自己經歷,原來,人人都試過。

最近搬屋,因為好急,冇辦法趁周末嗰一、兩日就完成,你知道,搬屋係一件令人好沮喪嘅事。理論上,我係因為間屋太細唔夠住先搬,但當你搬咗一半嗰陣,又會發現新屋其實唔夠位擺舊屋嘅嘢,喂明明大咗兩百呎(仲要一個人用曬),點解會咁?

呢個唔係重點,重點係,因為無辦法一次搬完,於是我同家人商量,用螞蟻搬家方式,只要周末就返去搬一次,一個月應該乜都搬到。於是就出事--我屋企人將我所有嘅「盒」都扔曬,係.所.有,一個不留。

老一輩嘅價值觀,好似永遠同我哋唔同,佢地總係會搞錯曬事物嘅重要性,例如將你嘅衫褲鞋襪保留到接近全新,但又會扔曬你啲gadgets、波鞋同玩具嘅盒…出發點,可能係好,「啲盒入面都冇嘢~幫你執曬出嚟扔咗啲盒,你仲想點呀衰仔?!」不過,點解又唔諗下我keep咗幾年嘅嘢、keep到啲盒咁撚新淨係為乜呢(何況唔係冇嘢響入面架喎)?衫褲鞋襪,一個月買唔少,你扔一堆我分分鐘唔覺,但有啲野,真係買唔返...

就算我而家回帶講,我都好想好想喊。於是我好想寫篇文,提醒所有女性,千祈唔好亂扔男人嘅玩具,因為你永遠唔知我地幾咁重視。我地真係盡可能都想keep埋個盒,唔好問點解,你買個LV都會想keep塵袋同塊tag啦係咪?莫講話二手價值咁市儈,有時只係為咗「完整性」,我地想好好收藏一樣重視嘅嘢。

PLS!!可能女仔會覺得我哋好戇居,「屌你班男人,買咁多波鞋,腳又得一對,都算啦,你keep埋個鞋盒,邊有咁多位呀?!啲盒咪又係垃圾!」係呀,我哋知架,但想解釋返,擺喺度已經唔係當垃圾,而且擺喺度,其實已經係執好咗,就好似啲風水陣咁,冇乜事你唔好搞佢,就會平平安安,大家相親相愛。如果真係冇位,大家坐低傾傾,一定會搵到解決辦法,但扔咗啲盒佢,一定唔撚算係一個好方法……

當你見到我有兩隻Hot Toys Iron Man 1:6而家得返個本體,而成個盒冇咗,你會發現我可以成功打到一篇近乎冇粗口嘅文,其實,已經係好撚克制同冷靜,稱得上大個仔,好撚成熟穩重………

轉載自 偽男神 https://www.facebook.com/dd7nam/photos/a.1107202262625130.1073741828.1092124314132925/1312348545443833/?type=3&theater


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!