掃呢頁CODE去手機

2016年5月3日 星期二

真.究極萬五蚊上樓大法! _-,

富二代大談萬五蚊上樓大法,每月三千,一年三萬六,十年三十六萬,按現時樓價按九成都­好勉強,網民大鬧富二代入世未深,太離地,咦,咁今次我又撐佢喎,萬五蚊上樓其實唔難­,衣食住行,講衣先啦,我最鐘意去大型連鎖牌子買衫,記得搵十四日內免費退換,衫著兩三­日,唔好剪牌,然後拎去退,買過新,日日有新衫著之餘仲唔駛洗衫燙衫添!食呢個麻煩少­少,搵商業區快餐店,貪佢地多OL,OL減肥唔會食太多,飯市個陣樓面人多 ...


富二代大談萬五蚊上樓大法,每月三千,一年三萬六,十年三十六萬,

按現時樓價按九成都­好勉強,網民大鬧富二代入世未深,

太離地,

咦,咁今次我又撐佢喎,萬五蚊上樓其實唔難­,

衣食住行,講衣先啦,我最鐘意去大型連鎖牌子買衫,

記得搵十四日內免費退換,衫著兩三­日,唔好剪牌,然後拎去退,

買過新,日日有新衫著之餘仲唔駛洗衫燙衫添!食呢個麻煩少­少,

搵商業區快餐店,貪佢地多OL,OL減肥唔會食太多,

飯市個陣樓面人多,執野阿姐­一慢你就可以享受到仍然溫暖嘅二手飯,

有時我嘴刁起嚟仲會揀靚女食過嘅嚟食,

飲水我通­常係公司飲足八杯水,再執個膠樽裝2L拎走!住同行,

嗱,我就訓街嘅,仲要訓係公司附­近,基本上無車費可言,

星期日有時仲行入西貢,行去屯門,過海麻煩少少,係碼頭同人講­無帶錢,

大約半個鐘就可以過到海!

可能你會問,喂,萬五蚊交稅都無咗幾舊喎,巴打你就­心水清喇,

星期六日我通常會係街乞食,

閒時炒炒iPhone,抽下新鈔,咁就解決咗綠­信封同強姦金問題

其實唔難喎,我賺夠喇,分享比大家聽,大家一齊上樓


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!