掃呢頁CODE去手機

2016年5月3日 星期二

都痴線嘅,我有錢都搵番個北妹啦,使搵你啲豬扒咩?! _-,

女仔千祈唔好睇,女仔如果唔聽勸告睇咗呢篇嘢千祈唔好搵我理論!一個28歲男仔對廣州女仔嘅印像:依家嘅靚妹仔除咗貪靚,貪吃,貪錢,貪玩之外。扮嘢都係佢哋嘅強項。啱相識嘅時候,佢哋都會扮嗮清純,同你講嘢硬係陰聲細氣咁,總係一句起兩句止,而且廢話多羅羅。約佢出嚟玩啦,她又話自己不識會飲酒唔想去Bar之類嘅地方玩,最好係去唱K。唱K嗰時又做嗮咪霸,自己就好似個傻佬咁睇她表演。等她唱到攰嘅時候又話同你劈酒,結 ...


女仔千祈唔好睇,女仔如果唔聽勸告睇咗呢篇嘢千祈唔好搵我理論!一個28歲男仔對廣州女仔嘅印像:依家嘅靚妹仔除咗貪靚,貪吃,貪錢,貪玩之外。扮嘢都係佢哋嘅強項。

啱相識嘅時候,佢哋都會扮嗮清純,同你講嘢硬係陰聲細氣咁,總係一句起兩句止,而且廢話多羅羅。

約佢出嚟玩啦,她又話自己不識會飲酒唔想去Bar之類嘅地方玩,最好係去唱K。

唱K嗰時又做嗮咪霸,自己就好似個傻佬咁睇她表演。

等她唱到攰嘅時候又話同你劈酒,結果佢一個人連飲兩打都面不改色,

到你約佢出來吃飯嘅時候佢又扮清高。

開始認為你對她有咩嘢企圖(想追佢或同佢上床之類嘅),考慮幾日先答應你。

等佢答應去嘅時候又嫌三嫌四。

大排擋又話不去,要去西餐廳之類嘅,吃嗰兩啖扒又話怕肥又話飽,

搞到你唔好意思吃落去。

同佢傾計咩,佢又用飲管慢慢咁搞佢嗰杯飲料或者喺度係咁玩手機發簡訊,睬都唔睬下你。

如果你悶嘅時候想搵她出來傾下計,她又扮曬忙,一陣又話爸爸鬧一陣又話媽媽唔俾出。

到佢無聊嘅時候就命令你,要你安排啲節目俾她,當她出到嚟就扮曬高貴,見你揸架車差啲嘅話塊面仲黑過包公。

最X嘅係你想話同佢飲啤酒佢就會話你冇品味,必定要飲芝華士或黑牌威士忌。

好啦,飲嗰兩啖又話醉啦。跟住又話想吃宵夜,

唔吃腸粉同炒粉,凈吃海鮮粥同燒生蚝,吃嗰兩啖又話飽啦,

叫你揸車送佢屋企跟住當然係吃自己

現在啲靚妹仔,尤其嗰班16~21歲左右嘅某部分人,

我係最憎咖思想又幼稚,講話多數用個肺嚟講嘅,

冇禮貌不但止,仲扮曬野。本身自己又唔係靚女過人,

嗰啲脾氣仲臭過香港小姐。開心嗰陣就陪你玩到顛,

唔開心嘅時就俾面色你睇,好像全世界欠咗佢咁。

約你出嚟玩話帶班靚女出嚟,點知出到嚟嘅全部都係豬扒,

本身我又唔係以貌取人嘅人,

但嗰班素質極差嘅豬扒竟然當正自己係上菜,係度扮曬清高,

不打招呼,不理人嘅感受坐落就搞自己啲嘢,

同佢講句話啊,佢睬下你都傻啊。成班八婆仲喺度曬曬命。

又話自己用嘅手袋是」GUCCI」。

有啲就話自己條仔做生意嘅,有啲又話係政府部門,有啲又話係白領,

其實全部都係剛畢業出嚟冇嘢做嘅或者係仲讀緊書嘅靚仔。

班靚妹仲現實到不得了。見你係個窮鬼,理都唔理下你。

見你有啲貨啊,就主動過來勾搭你。

我個心念:你都痴線嘅,我有錢都搵番個北妹啦,使搵你啲豬扒咩!?


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!