掃呢頁CODE去手機

2016年4月25日 星期一

同男朋友同居,成日講個D野. . . _-,

其實我同佢之前鬧交,,,我講到明, 我係唔鐘意呢D野架啦, 你搵個第二個女朋友啦!

係佢應承話唔要都無所謂.

仲有, 我地未必日日一齊沖涼, 可能一星期一兩次或者一次都無!

但就算唔係一齊沖涼, 我著得好密實, 佢都會望實我上面, 又會毛手毛腳!

而且訓覺果時仲一定會摸我個胸!

我重申, 如果我地係準備做既話我唔介意佢點睇點摸, 但

其實我同佢之前鬧交,,,我講到明,我係唔鐘意呢D野架啦,你搵個第二個女朋友啦!係佢應承話唔要都無所謂.仲有,我地未必日日一齊沖涼,可能一星期一兩次或者一次都無!但就算唔係一齊沖涼,我著得好密實,佢都會望實我上面,又會毛手毛腳!而且訓覺果時仲一定會摸我個胸!我重申,如果我地係準備做既話我唔介意佢點睇點摸,但正常平時沖涼換衫,,,我都特登背住佢沖,背住佢換,佢係要偷偷想望我前面!另外,好似呢到多數都係 ...


正常平時沖涼換衫,,,

我都特登背住佢沖, 背住佢換, 佢係要偷偷想望我前面!

另外, 好似呢到多數都係男性網友, 你地梗係幫返自己啦!

女網友覺得一星期一次都係唔正常??

(可能我誇大左, 有時會兩星期一次, 多數都一星期一次)

我地同居, 屋企兩房, 另一房是媽咪

佢平時成日都係街講小小咸濕野, 可能講講下司華力腸, 我話好大條, 佢會話佢仲大條.

雖然一星期一兩次, 但次次我一聽到就成個星期無曬MOOD

回到家, 我地一齊沖涼, 佢又會望我個胸, 我覺得佢好咸濕, 次次比佢望都好唔自然, 又唔係做緊做咩要望

沖完涼, 我多數唔著BRA, 如果訓係床或者玩電腦, 佢又好想摸我個胸, 有時佢無摸, 但我知佢好想摸, 又攪到我無曬MOOD

訓覺, 更加會放隻手攬住我, 兩日唔埋三日又想 做 愛, 正常無黎M通常二星期一次 或星期六會有做

而且我會有時頭痛胃痛腳痛呢D 女人通病, 佢都唔理硬係好想要咁樣...

究竟係我性冷感, 定佢需求太大?

我睇左D 文章, 話男人同居係為左性, 呢D 男人係唔係愛唔過?

thanks


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!