掃呢頁CODE去手機

2016年2月1日 星期一

愛上老師呢六年,我一啲都唔好過。(長文) _-,

我年紀唔大,今年二十歲。十幾歲情竇初開,大家都會暗戀下班入面嘅男仔,我都唔例外。直到中三戈年,我發現我愛上嘅,唔係同學,而係我老師。當時佢應該廿尾,唔算靚仔,但好幽默好charm。當然,個個都會當係豆芽夢。其實我自己都以為係。戈種一見到佢心跳加速,每分每秒都掛住佢嘅感覺,我仍然歷歷在目,衰又衰在佢同學生好FD,我同佢都算叫比較熟,得閒無事會吹下水,係Facebook吹下水咁,見面又互疾下,搞下爛g ...


我年紀唔大,今年二十歲。

十幾歲情竇初開,大家都會暗戀下班入面嘅男仔,我都唔例外。

直到中三戈年,我發現我愛上嘅,唔係同學,而係我老師。當時佢應該廿尾,唔算靚仔,但好幽默好charm。

當然,個個都會當係豆芽夢。

其實我自己都以為係。

戈種一見到佢心跳加速,每分每秒都掛住佢嘅感覺,我仍然歷歷在目,衰又衰在佢同學生好FD,我同佢都算叫比較熟,得閒無事會吹下水,係Facebook吹下水咁,見面又互疾下,搞下爛gag。

我成績唔好,係100-120名咁上下。就係咁,我為左佢,好努力讀書,終於比我揀到佢戈科,理科,我唔係咁中意同擅長嘅科。

同時,我唔識得點樣handle呢份感情所以比佢發現左。

佢疏遠左我一段時間,然後又變到好似從前咁有講有笑。

其實我一路都唔知佢感情狀況,我淨係知未結婚。我一廂情願咁覺得只要我一grad,我就會有機會可以成為佢嘅女人。完全無考量過自己靚唔靚,襯唔襯得起佢。可能咁多位sis會批鬥我,師生戀係不道德,係unacceptable,blablabla...但係,中意一個人,點諗得咁多?

中四中五,我就不斷重覆咁經歷佢對我嘅忽冷忽熱。一時同我好好傾,一時當我透明人,走廊見到我要調頭走戈隻。我就不斷沈浸係有希望and無希望之間。可能旁觀者清,一望就知師生戀無可能。但係我呢個當局者,因為摸唔透佢心思所以一直沈醉係自己世界入面。為左多啲見佢,我專登放hea黎讀,希望有機會親近佢多啲。殊不知,係呢個game入面,我單止佢戈科讀唔好,其他科都差左。

終於到左中六。我明確咁知道左佢有女朋友,同時,佢都好明確咁同我劃清界線。呢個時候,見到我就避,無再chitchat。

然後,我就係迷戀佢嘅時光中grad左。

我以為,grad左之後,佢會放低我中意佢呢件事。

但係,一年後我翻去探老師,佢仍然係閃閃縮縮連望住我同我打個招呼嘅動作都做唔到。乜我真係咁黑你憎咩?點解連一個招呼都唔打得?

我完全失落到冰點。一來,佢避我,二來,原來我所謂嘅忘記根本係得個講字。

但係呢個男人,霸佔左我個心六年。雖然我唔係咩極品,但我不乏追求者,但係我無辦法抽身去愛其他任何一個....到左今時今日,由十四到二十歲,呢一分呢一秒,我仍然愛佢。我經常夢見佢,對住佢嘅相發呆,然後默默流眼淚。

我恨我自己,點解解脫唔到。

如果我地唔係老師與學生,結局會晤會唔一樣?

我相信,我對你嘅感覺唔係你所諗嘅豆芽夢。

我會永遠記住你對我講嘅戈句"相逢恨晚"。

希望我可以快啲搵到下一個你,去填補我心中嘅創傷。

佢依家結左婚,希望佢幸福。

希望來生,我可以做你嘅女人,你可以愛我一萬年。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!