掃呢頁CODE去手機

2016年1月5日 星期二

上個月搭 lift 有個細路仔撳曬所有樓層,我大大聲問候佢同佢老母 _-,

上個月我搭lift,要由地下搭到三十樓。同我一齊入lift嘅係一對母子。個細路睇落得十歲,佢老母睇落三十幾,正值狼虎之年,風韻猶存。我撳30樓,個細路仔撳10樓。關門之後,個細路仔同部lift鬥快。部lift未到二樓,個細路已經逐層逐層撳到三十樓。我想打柒個細路,但佢有佢撳lift嘅自由,我唔可以剝奪人哋嘅自由。我問候佢娘親,佢娘親講咗句:吹咩?搭lift係咁架啦,有錢坐直升機呀笨。我指住佢老母個 ...


上個月我搭 lift,要由地下搭到三十樓。同我一齊入 lift 嘅係一對母子。個細路睇落得十歲,佢老母睇落三十幾,正值狼虎之年,風韻猶存。

我撳 30 樓,個細路仔撳 10 樓。關門之後,個細路仔同部 lift 鬥快。部 lift 未到二樓,個細路已經逐層逐層撳到三十樓。

我想打柒個細路,但佢有佢撳 lift 嘅自由,我唔可以剝奪人哋嘅自由。

我問候佢娘親,佢娘親講咗句:吹咩?搭 lift 係咁架啦,有錢坐直升機呀笨。

我指住佢老母個鼻:正一有爺生冇乸教,你個仔咁做同亞記逼你睇《魚樂無窮》有咩分別呀?

佢老母:做咩呀?阻住你咩而家?點解班人阻住條馬路就得,我而家又唔阻得?

我:點同呀,人哋係為咗公義,你個仔咁做係為咗公義咩?

佢老母:而家撳 lift 犯法咩?逐層撳又點呀?吹咩?

細路:唔通你嗰層係寶,其他樓層就係草?

「叮」,lift 門開咗,係三樓。

我:屌你老母有乜嘢咁好玩呀?而家 lift 外面有人唱歌跳舞咩?定係有條囡準備入 lift 幫你含呀?抑或係你未見過走廊,要逐層開 lift 門同啲走廊談戀愛呀?

細路仔同佢老母冇聲出。去到五樓,我出 lift 搭第二部。

尋日我落街食早餐,先知嗰部 lift 壞咗。一到地下,就見到業主立案法團主席大發雷霆:你老味又壞 lift,電梯公司點做嘢架?

我:未必係電梯公司嘅,可能係住戶問題架。前兩日之嘛,有個細路仔由一樓撳到三十樓,部 lift 層層停,唔壞就奇喇。

主席:你話住十樓嗰條細路?我話咗佢好多次,佢老味仲夠膽玩 lift?

我:點止呀,佢老母仲幫住佢添。

幾日之後,主席叫齊咁多戶開業主大會。我冇去,亦唔知件事後來點樣,畢竟唔係由我決定,係由咁多位業主決定。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!