掃呢頁CODE去手機

2015年10月31日 星期六

作家拒做「義工」 大公司︰睇死你無發達 生活+趣聞,

孤泣情心 (網上圖片)

當大家熱烈討論港媽要求攝影師為活動影相,報酬是Facebook讚好及分享時,連本土作家「孤泣情心」昨日亦遇上同樣情況。他在Facebook分享自己的助手遭一名自稱大公司職員,無理要求免費宣傳,對方更揚言「叫你幫手做宣傳,其實係幫緊你地做宣傳」。

作家孤泣情心 (網上圖片)

孤泣情心在Facebook公開與這名大公司職員的短訊對話,對方的語氣相當無禮︰「頭先聯絡咗你助手,佢話要收錢我呆咗一呆,我哋大公司叫你幫手宣傳其實係幫緊你宣傳,咁都唔明?叫你寫幾隻字貼張圖,佢同我講唔係咁簡單,咁樣做公關唔得架,睇死你哋無發達。」

孤泣情心反駁指︰「一. 我助手好你幾萬倍,佢唔叻不過佢會尊重別人。二. 我做咩要你幫手宣傳,你大公司關我咩事?三. 我發唔發達又關你咩事?」他之後又稱︰「你以為寫幾隻字貼張圖好簡單?咁你自己唔貼?請你唔尊重我都好,都尊重一下文字」。

網上圖片
網上圖片

孤泣情心之後留言指,已經不是首次收到這類「邀請」,他希望所有人知道,無論寫作、攝影、繪圖、拍片、作曲、填詞、創作等,都不要以為「好簡單」,付出得不到應有回報不要緊,但至少尊重創作人。

網民都狠批這個大公司職員過分,「 大公司夠比機會、比工作經驗、靚resume你,點解你又出糧?」、「呢個世界叫人做野就要出錢架啦,唔係邊個幫你做?」、「原來香港咁多行業都有咁既情況」。

鍾意就快D Share啦!