掃呢頁CODE去手機

2019年8月28日 星期三

新屋嶺16歲抗爭者 成隻手只剩一層皮連住 _-,

.mobile-ads{display:none;}@mediaonlyscreenand(max-width:767px){.desktop-ads ...










【Now新聞台】在811警民衝突中,被捕五十多人被送到文錦渡的新屋嶺拘留中心,警方指三十多人及後送院,當中六人骨折,強調傷勢是被捕反抗時造成。有北區醫院護士透露,部分被捕人骨折情況嚴重。

警方811分別在銅鑼灣及尖沙咀拘捕大批示威者,有五十幾人送到新屋嶺拘留中心,部分轉送北區醫院治療。

化名的Judy是北區醫院護士,她說接收的被捕人個別只有16、17歲,全身有不尋常的瘀傷,甚至有嚴重骨折。她說被捕人在急症室觀察病房期間,大約五名警員看守一人,並要求監視所有治療過程。

警方指,811拘捕中,有三十人要求醫,當中六人骨折,只有一人在現場已送院,其他是送到新屋嶺再送院,指他們的傷勢都是被捕反抗造成。

警方又說,除了按傷勢分流送院,還要視乎保安安排,安排兩至三名警員陪同一個被捕人去醫院。



唔好再話有好警察 白警

唔好話佢哋人到中年 依家辭職 搵唔到工

如果仲有良知 根本唔會做得出

香港人 打 香港人

或者去傷害一個16 17歲嘅年青人

當我求下你哋

就算最後抗爭完咗 不論邊一邊贏

大家依一世都唔好願諒佢哋

佢哋嘅行為 根本拍得住日本皇軍 同 納粹蓋世太保

我睇完 真係嬲到 一滴眼淚流

點解可以咁傷害同一地方長大嘅人

黎明前嘅黑暗係最撚黑暗

政權要對準

但依班人 依一世我都唔會願諒

最後多謝記者 醫護 無言感激




來源 source: http://lam777.com
鍾意就快D Share啦!