掃呢頁CODE去手機

2017年6月30日 星期五

本身有個習慣唔鐘意晌屋企著衫,就算冬天我情願披住張薄被都唔會著衫 _-,

我有一個親身經驗發生晌屋企,個時我同條女租左馬鞍山耀安村耀和樓一個單位住(人地買左可以放租)。初初搬入去頭幾個月都無野,之後好多時朝早訓醒我地對拖鞋都 ...


我有一個親身經驗發生晌屋企,個時我同條女租左馬鞍山耀安村耀和樓一個單位住(人地買左可以放租)。

初初搬入去頭幾個月都無野,之後好多時朝早訓醒我地對拖鞋都會出左廳度(唔齊整咁晌地下),我初頭以為條女夜晚去廁所唔覺意踢左出去就無理啦,點知過左幾個月之後,有一朝我一行出廳,見到我對拖鞋放左上電腦椅度(係齊整個隻)!!我屌佢老母嚇撚到鳩縮,即刻放番落黎扮無事,條女起身見我面都青埋問我做乜,咁我費事佢驚咪話訓唔夠算,之後我就不意為意諗住無乜野就算啦~~

跟住過一排之後,有一晚條女ot要收好夜,咁10點零鐘得我一個玩緊電腦,我個時係背住廚房坐的,突然聽到廚房個摺門有郁動既聲,咁我拎轉頭望下,見到度摺門慢慢咁關左一半,我心諗: 唔係咁猛呀!!??!

屌鳩佢一諗完呢句度門就"彭"一聲關埋左!! 仆街駛唔駛玩到咁大呀!!??!

之後我猶豫左一陣究竟點算好....再諗諗下唔係辦法,

就一野衝過去"彭"一聲開番佢再向住廚房講: 玩撚完未??!我地租個地方住下咋!!入黎又有拜神同做足曬禮節,有咩得罪你呀??你有要求就一係一次過講曬或者表示曬出黎!!!唔好晌度攪攪震!!!,之後成間屋靜曬~~跟住就無再發生過~~~

不過,以下呢個就真係我到而家諗番起都好撚驚.....

我女朋友本身頭髮到頸位咁上下,咁佢成日都甩好多頭髮~~咁好自然就要成日掃地,而佢間唔中就會發現到地下有1-2條(有時幾條)長到落背脊既頭髮晌度,佢就問我係咪有朋友上過黎,咁我話無,佢就不意為意咁無再理,但我就不段都留意緊呢樣野,不過都係頭髮啫~~唔死得人掛~~

而我自己本身有個習慣唔鐘意晌屋企著衫,就算冬天我情願披住張薄被都唔會著衫,而有時我玩電腦會玩到好夜,但每當我玩親電腦個時,背脊位呀,膊頭位呀都會好鬼痕,痕到要不停抓,我一向都認為自己火重或者皮膚敏感先係咁,所以一直都無理過~~~

直到有一次,我打打下機,條女突然晌我後面攬上黎哄塊面落我塊面度好恩愛咁問我野,而佢啲髮尾岩岩晌我膊頭位,我先知,原來我一直以黎,膊頭同背脊既痕癢都係因為俾啲頭髮hihi下而形成,但係,我夜晚玩電腦時係得我一個,條女係訓緊的,咁係邊個晌我後面哄埋黎,呢點我就唔敢再諗..........,呢間屋,我地大約住左2年就搬走左lu.

轉帖 by Bathsheba@www.discuss.com.hk

via:http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=26293243


鍾意就快D Share啦!