掃呢頁CODE去手機

2017年4月12日 星期三

記一次 7仔員工與講英文的大陸人的 超有趣對話~~ _-,大陸人,中國,大陸,強國人,

記一次 7仔員工與講英文的大陸人的 超有趣對話~~
是咁的,今日我響七仔返工,見到條大陸佬,係一個中年阿叔佢走埋個counter同我講:給我一包煙,Heyman。我心諗,世界變啦,大陸人都講英文打招呼, ...


是咁的,

今日我響七仔返工,

見到條大陸佬,係一個中年阿叔

佢走埋個counter同我講:給我一包煙, Hey man。

我心諗,世界變啦,大陸人都講英文打招呼,仲要連黑人既打招呼方法都學埋

但我身為資深既售貨員,當然唔會比佢嚇到!

我問:請問要什麼煙?

佢諗左諗,然後望左我一眼,唔耐煩咁話:Hey man!

由於佢有d大聲,我唔想響氣勢上輸比佢,於是我答佢:Yo, what's up man?

仲比左個raper手勢佢

佢再講:Hey man!

我就話:你唔講我點知你食乜呀!

呢個時候我個同事響後房行出黎,佢話:

哦,呢個阿叔食開黑萬架,你拎包比佢啦

more

打去高級西餐廳訂台比人寸 身為毒撚應該點做

[突發] 隔離房傳出呻吟聲

機場接機「陳奕迅」西口西面罵粉絲只會「拍拍拍!」

【另類獵奇】大陸山寨東西層出不窮 , 想笑死人咩!!!


鍾意就快D Share啦!