掃呢頁CODE去手機

2016年5月22日 星期日

真人真事!今日踢波踢到屎眼裂左見肉流血 ,個HIHI醫生仲要玩鳩我!!! _-,

Hi今日踢波咁個陣就跑緊既點知條友唔夠我快好似打RUGBY咁成個撞埋黎我個陣就腿張開直接落地冼左5-6M仲要轉左個圈已經即時麻痺哂要換出個陣已經好似裂開咁FEEL到好似比人破處咁痛返到屋企就緊係除褲影相比自己睇啦仆你個街一除已經見到成條底褲都係血再望張相裂開個口仲大過屎眼本身個SIZE個傷口仲有係啡黑色既皮膚包住鮮紅色既肉十足一個閪咁搞到我都忍唔住了左幾下之後去睇醫生先係最HiHi我:醫生我踢波比 ...


Hi今日踢波 咁個陣就跑緊既 點知條友唔夠我快好似打RUGBY咁成個撞埋黎

我個陣就腿張開直接落地冼左5-6M 仲要轉左個圈

已經即時麻痺哂要換出

個陣已經好似裂開咁FEEL到好似比人破處咁痛

返到屋企就緊係除褲影相比自己睇啦

仆你個街 一除已經見到成條底褲都係血

再望張相裂開個口仲大過屎眼本身個SIZE

個傷口仲有係啡黑色既皮膚包住鮮紅色既肉 十足一個閪咁

搞到我都忍唔住了左幾下

之後去睇醫生 先係最Hi Hi

我: 醫生我踢波比人撞落地係個地到磨 裂開左流哂血

佢:好難踢波磨到咁喎 你係裂開哂喎 你係咪生痔瘡呀 定你做過啲咩黎

我: 下 我真係磨到裂開喎 我無痔瘡囉

佢:真係? 但真係好難喎..

我: 唉唔理啦我黎其實係想洗傷口既

佢: 唔使啦其實..

我: 下我自己用紙巾印哂D TISSUE FLUID 又有血點都要洗啦

佢之後勁UP左3分鍾點解我會流血 而最後唔幫我洗

過左一陣

佢:你痾屎都抆唔到喎 會整污糟個傷口

我 :咁你有咩幫我到我

佢:無架

我打算呢幾日唔食野淨飲奶 咁就唔洗痾屎

仲有我想投訴個醫畜 唔幫我洗都算

仲開D我唔需要既藥比我收我錢 好彩我問點解要呢個 如果唔係白比多成舊幾水

仲有佢最後比止痛藥同5蚊SIZE既藥膏 就收我440 Hi佢老母


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!