掃呢頁CODE去手機

2016年5月22日 星期日

琴晚出去食飯,我個fd 佢係女友面前一手掟爆左部Iphone6s ,之後佢女友唔再敢出聲... _-,

琴晚出去食飯,我個fd佢係女友面前一手掟爆左部Iphone6s,之後佢女友唔再敢出聲...話說琴晚我同阿明同佢女朋友加埋成班朋友去左飯聚,食食下飯阿明個電話號電話響,而我咁岩就坐係阿明旁邊,一睇,電話來電「Jeana」!我當堂嚇一跳,因為Jeana其實就係阿明第二個女朋友,或者叫作愉食對象,而更加複雜既係,Jeana其實就係阿明女朋友既好朋友。我望一望大家個樣,眾兄弟都心知不秒,因為我地都知阿明偷 ...


琴晚出去食飯,我個fd 佢係女友面前一手掟爆左部Iphone6s ,之後佢女友唔再敢出聲...

話說琴晚我同阿明同佢女朋友加埋成班朋友去左飯聚,食食下飯阿明個電話號電話響,而我咁岩就坐係阿明旁邊,一睇,電話來電「Jeana」!

我當堂嚇一跳,因為Jeana 其實就係阿明第二個女朋友,或者叫作愉食對象,而更加複雜既係,Jeana 其實就係阿明女朋友既好朋友。

我望一望大家個樣,眾兄弟都心知不秒,因為我地都知阿明偷食,係得佢女朋友唔知,家下個感覺就好似當年會考最後1分鐘咁,好緊張!

見到阿明面都青埋,而隨著電話愈響愈耐,女朋友都發現左

女友:點解Jeana 會有你電話架!

阿明:….

女友:你地幾時識架!!!

呢次搞到我都緊張埋一份,因為我知道阿明唔接又死,接又死,唔接就證明有野,接左Jeana 第一句就話BB豬架話,呢度應該會發生命案!呢一刻,我個腦真係空白一片,自古風流皆失意,睇黎今日就係阿明同佢女朋友既分手之日。

砰!!!!!

(真人真事) 琴晚出去食飯,我個fd 佢係女友面前一手掟爆左部Iphone6s ,之後佢女友唔再敢出聲...

阿明突然起身一手抽起部電話,好似變左Hulk 咁,腰都轉埋,勁大力咁將部電話往下一扔!一部Iphone6s 應聲爆開

阿明當住成間餐廳既客人面前,嗌左出來: 叫撚左唔好再搵我啦,死八婆!!!!!

現場萬籟俱寂,但阿明仍未收手

阿明:屌你老母!!!!!

我地同阿明女友都嚇到唔識比咩反應

阿明:我都忍夠Jeana,一早就叫佢唔好再打比我!!我已經有BB豬,唔想比人誤會

女朋友:唔好嬲啦,點解Jeana 會咁架

阿明:我真係唔知,頭先一見佢打黎左就好燥!我真係好嬲,嬲到唔識比反應,因為佢無當過你係朋友,我好激氣呀!

女朋友: BB,你對我真係好

我同眾兄弟都呆左,我又望一望大家個樣,相信大家心中都浮現一句

「高招!」

果晚之後,阿明女朋友都好聽話無再追問呢件事

而阿明第日出番部柒機,第一時間就話

「Sor,Jeana ,琴晚電話懷左,收唔到呀,哈哈」


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!