掃呢頁CODE去手機

2023年12月20日 星期三

【打破傳統】法國小姐首度出現短髮冠軍惹爭議 網民批:選美定選「覺醒」? #選美

2024年「法國小姐」選美比賽日前圓滿結束,最終由20歲短髮佳麗EveGilles贏得后冠,成為103年嚟首位非長髮造型法國小姐。不過有網民就對此感到 ...




2024年「法國小姐」選美比賽日前圓滿結束,最終由20歲短髮佳麗Eve Gilles贏得后冠,成為103年嚟首位非長髮造型法國小姐。不過有網民就對此感到不滿,狠批評審係選「覺醒 woke」而非選美,引起熱烈討論。



綜合外媒報導,Eve Gilles目前於里爾大學修讀數學及電腦專業,夢想成為一名統計學家,因堅持以短髮造型參選而備受關注。賽後發表得獎感受時,佢亦形容自己嘅勝利同時係「多元化」嘅勝利:「我哋習慣見到擁有一把長髮嘅美麗佳麗,但我選擇咗中性短髮造型,冇人可以決定你是誰,每位女性都係與別不同,我哋都係獨一無二。」



對此,有網民就批評「法國小姐已經唔再係選美比賽,而係一場基於包容性嘅選woke比賽。」、「我哋評審嘅唔再係美貌,而係呢位極端女權主義者嘅覺醒意義形能。」不過,亦有唔少政客及民眾支持Eve Gilles,其中同樣係短頭髮嘅綠黨議員Sandrine Rousseau就喺X上表示:「我對法國小姐2024嘅評論感到震驚,我哋嘅髮型,以及我哋點樣打理、設計,同男人完全無關。」



據了解,比賽結果係由5,000名現場觀眾,及7名女性組成嘅評審團共同選出,兩者評分比重各佔一半。Eve Gilles於觀眾評分方面只排名第3,但計埋評審團分數後逆轉成為冠軍。



資料來源:dailymailbusinessinsider

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!