掃呢頁CODE去手機

2023年11月22日 星期三

【影視】吳宇森不愛看超級英雄片:我比較喜歡Martin Scorsese那種「真電影」 #吳宇森

自從超級英雄電影崛起成為市場主流後,唔少荷里名導都對此大為反感,先有MartinScorsese批評Marvel電影猶如主題公園,後有《DUNE》導演 ...




自從超級英雄電影崛起成為市場主流後,唔少荷里名導都對此大為反感,先有Martin Scorsese批評Marvel電影猶如主題公園,後有《DUNE》導演Denis Villeneuve公開批評Marvel電影只係「複製貼上」,而奧斯卡金像名導Ridley Scott更爆粗炮轟超級英雄片無聊得跟屎一樣。近日香港名導吳宇森亦就此發表個人看法,表示自己從來都唔鍾意睇超級英雄片,更喜歡Martin Scorsese個類老派真電影。



最近吳宇森為宣傳新作《Silent Night》接受《The New Yorker》雜誌專訪,被問到如何評價超級英雄片時,佢坦言自己從來都唔鍾意睇大特效電影,或者任何由漫畫改編嘅電影,更偏好觀看Martin Scorsese所拍嘅嗰種老派嘅真電影(cinema),只可惜呢類電影近年少之又少,自己亦急不及待要去觀賞Martin新作《Killers of the Flower Moon(花月殺手)》,仲話當年嘅《喋血街頭》正正就係致敬Martin Scorsese嘅《Mean Streets(窮街陋巷)》。



《喋血街頭》

除此之外,吳宇森亦談到荷里活發展嘅無奈及限制,坦言自己被片商定型只識拍動作片:「其實有好多好劇本我想拍,但呢機會從來唔屬於我。例如有一部劇情片講述一名少年喺治安好差地區長大,荷里活製作人唔會推薦由我執導,事關佢哋覺得我唔係美國人,唔了理佢哋嘅生活方式。再者,歷史劇本亦唔到我拍,因為我係華人、外國人,所以佢哋唔相信我可以拍到一部美國歷史電影。喺佢哋眼中,我只係識得拍動作片,其實我有能力拍更多唔同類型嘅電影,但實在好難說服佢哋。」



吳宇森暌違20年再戰荷里活新作《Silent Night》將於12月1日正式上映,故事講述由Joel Kinnaman飾演嘅男主角於平安夜意外捲入一場黑幫槍戰,兒子不幸身亡,而自己就喉嚨中槍而失聲,於事決定進行密集式訓練,誓要喺下個平安夜為子報仇。該片最大特色在於完全冇對白,純靠肢體語言及連場動作戲演繹整個故事。



資料來源:variety

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!