掃呢頁CODE去手機

2023年7月27日 星期四

【影視】「沙人」演員透露:聽聞Tobey版《蜘蛛俠》有望開拍第4集、Sam Raimi回歸執導 #蜘蛛俠

隨住TobeyMaguire於前年嘅《Spider-Man:NoWayHome》強勢回歸,唔少影迷都希望Tobey版蜘蛛俠能夠開拍第4集,Twitte ...




隨住Tobey Maguire於前年嘅《Spider-Man: No Way Home》強勢回歸,唔少影迷都希望Tobey版蜘蛛俠能夠開拍第4集,Twitter上更一度出現「#MakeRaimiSpiderMan4 」請願活動,希望Sony Pictures及Marvel Studios能夠延續經典。曾於《Spider-Man 3》飾演「沙人(Sandman)」嘅Thomas Haden Church日前接受《ComicBook.com》訪問時就透露:「聽聞一直都有傳言,指Sam Raimi同Tobey Maguire合作再拍一部《Spider-Man》。如果係真嘅,我都希望能夠參與其中。」



事實上,當年Sam Raimi係開發過《Spider-Man 4》,按照原定計劃甚至會有第5集,除咗男女主角Tobey Maguire及Kirsten Dunst回歸演出,更打算邀請John Malkovich同Anne Hathaway分別飾演反派「禿鷲(Vulture)」及「黑貓(Black Cat)」,然而Sony就希望「毒魔(Venom)」繼續擔任反派,最終雙方因為創意分歧於2010年分道揚鑣,其後Sony就搵嚟導演Marc Webb重啟,推出Andrew Garfield版《Spider-Man》。



儘管事隔多年,Sam Raimi仍非常樂意執導《Spider-Man》電影,佢去年為宣傳《Doctor Strange 2》接時訪問時曾表示:「當我拍完《Doctor Strange 2》,開始意識到Marvel宇宙咩都有可能發生,我愛Tobey同Kirsten Dunst,我認為一切皆有可能。不過我目前並冇具體故事或計劃,亦唔知Marvel有冇興趣同有咩睇法,但呢個主意(再拍Spider-Man電影)似乎唔錯,即使唔係拍Spider-Man,我都想同Tobey再次合作,塑造其他角色。」導演都講到明想同Tobey再次合作,能唔能夠事成就取決於Marvel嘅睇法喇~



資料來源:comicBook.comcollider

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!