掃呢頁CODE去手機

2019年5月1日 星期三

【杜汶澤都驚】程美段Kiwi兩年內 網上5單爆料 下 _-,杜汶澤,程美段,

程美段突然被炒,原因成謎。(資料圖片)
.mobile-ads{display:none;}@mediaonlyscreenand(max-width:767px){.desktop-ads ...








上文說到她是《美女廚房》中的美女學徒,不過拍攝到中途便被TVB 「炒魷魚」,當時Kiwi在接受訪問時說:「突然間,監製經過啲PA同我講話,新嘅集數唔使我返去啦,咪即係唔用我囉。其實有次拍晒反應Shot之後,我就問PA話反應Shot拍晒,夜晚有啲事可唔可以行得開,因為我嗰晚想請假去Casting,都係臨時收到通知。嗰時監製都喺隔離,佢就反應好大,仲話:『如果你今晚唔出現嘅話就以後都唔使嚟。』即係唔再用我。咁後尾嗰晚我都選擇留低拍埋佢冇去到Casting。」雖然未知真正被炒原因是什麼,不過又令到程美段在網絡有第四爆!

今年年初,程美段在「杜汶澤喱騷」中的《為何深夜總是餓》擔任杜汶澤的助手,一件車厘龜背心又令網民的重點全放在她的身上,拍攝節目第一天後,接受訪問時她指:「我嗰日,本來就係着住件衛衣去,包到好冚,諗住就咁拍。阿澤佢哋就好反應話:『吓,你諗住包到咁樣拍?冇嘢睇喎!仲有冇衫換?』我話:『我廢事,唔想比較啦。』因為有啲女仔都着得好勁,唔係要鬥除吖嘛,好似永無止景咁,我又唔想鬥露得多鬥性感,後尾就轉咗件背心仔,就係我影出嚟嗰件。」雖然她無心,但件衫令她在網絡有第五爆!




來源 source: http://lam777.com
鍾意就快D Share啦!