掃呢頁CODE去手機

2019年4月28日 星期日

【杜汶澤花生騷】程美段開PO反... _-,杜汶澤,程美段,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...










今日杜汶澤喺 Facebook 開名串爆程美段:「程美段小姐,好唔好意思,我哋一時疏忽,入咗錢去你戶口,唔記得通知你,搞到你以為我哋唔出糧。至於你走去同記者講,當然你有權咁做不過我想問,0靚仔,你冇我電話咩?」原來杜汶澤拖咗程美段份 $9,000 蚊糧成三個月,程美段昨日就走咗去同記者講,記者當然會去向阿澤求證,阿澤知道後就嬲爆開咗呢個PO!

之後《蘋果日報》嘅新聞出街,嬲到震嘅阿澤再開多一個PO串爆程美段,仲呼籲同業小心佢:「我亦響度提醒其他同業,大家用呢個人記得小心啲,因為就算佢有你電話都好,有乜問題,佢都係同記者講咗先!所以記緊千祈唔好得罪佢呀知道嗎?程小姐,以你搏見報嘅能力,我相信你以後都會好成功!」

程美段見到阿澤咁講,當然開PO反擊:

兩人之間爆出疑似「拖糧」事件,阿澤為免影響名譽,於是在fb公開解釋,不過程美段卻未有回應。

就杜汶澤先生Facebook疑問一事,我都想解釋一個清楚,當中我可能有處理不當,所世上所有事,都離唔開「人之常情」四個字。

以下係事件嘅Timeline

2019年1月22號,我到LateShow進行所有集數拍攝

2019年4月4號,第一次whatspp一直同我聯絡嘅豪仔,查詢有關payment嘅update

對方〈豪仔〉一直無應機。

2019年4月6號,我再追問一次

對方〈豪仔〉維持無應機。

直到2019年4月10號,豪仔回覆口訊,內容大概:10號當日會開票俾我,想拎我銀行抬頭。

我4月10日已俾所有資料

2019年4月14日,我離開香港前再問一次豪仔,但無回覆。

期間記者電話向我update最近工作狀態,我將最近動向,嚟緊會有乜嘢計劃,連同現在手上幾間有做嘢但仲未出到糧,回覆又慢嘅工作都有向記者交代。

因為由4月4號開始,我向豪仔查詢嘅所有事,都只係得到一次回覆,僅有嘅一次。

豪仔係LateShow重員,忙碌係人之常情。工作太多,有時揀whatsapp去覆都係人之常情。

但我都係一個要不斷接Job去生活嘅小藝人,如果長達兩個星期入面嘅查詢只係得到一次回覆,焦慮都係一個人之常情。

故事繼續,

今日見到杜生Facebook對我嘅留言,然後同時收到豪仔whatsapp回覆。回覆入面有入數紙嘅相,我見到個日子,係2019年4月4號入數,再睇返杜生指4號已入數,我立即睇返自己銀行紀錄,筆錢係4月24號到帳。

但我見入數紙上日期,怕中間有咩差錯,所以再一次求証豪仔入數日期,豪仔回覆入數時間係4月24號。而入數字上面個2字唔知點解顯示唔到,所以有錯覺係4號。

所以成個Timeline就係:

4月4號,到15號所有對payment嘅查問只有一次回覆。

4月中,我離開香港。

4月24號,LateShow出糧俾我〈豪仔無通知,我亦無check〉

4月26號,我向記者交代所有近況,包括所有仲未收到錢嘅工作。

4月27號,杜生Facebook發文表示入左數俾我,記者轉述杜生話4號已經入數俾我〈如圖6〉,但我戶口係顯示24號先到數〈如圖5〉

交代完畢

最後回應杜生話,我有佢電話一事。一直同我聯絡嘅係豪仔,我諗唔到原因要直接搵杜生去講,就如之前所講,我向記者所交代嘅近況係包括所有動向,呢一次嘅事只係屬於其中之一,我無必要刻意唔講,由一月到今日已三個月我亦無刻意張揚。

就好似杜生以為4號就已經入左數俾我,但其實我24號先收到,世界上所有嘅事都可以辯白,如果係我錯,我可以向任何人道歉。

————————我是分隔線————————–

寫到呢度,見到杜生回應蘋果嘅新聞,

喺呢篇報導入面,杜生都有透露之前有意簽我做佢旗下,但我婉拒咗。

如果我要用杜生搏見報,以佢當紅程度,

佢想簽我呢類係人都可以一腳踩死嘅小藝人,呢單大嘢就唔會係由杜生自己向蘋果記者講,而係我周圍同人講嚟自抬身價。





藝人同記者嘅關係,杜生應該比我更清楚。如果我等足三個月都未收到錢,仲長期比對方已讀不回,咁都叫搏見報,咁我程美段道歉,係我多口向記者講,抱歉,對唔住。

至於我前經理人陳生,杜生可以先去睇睇佢份CV,再去認真考慮佢所講嘅說話。因為喺記者問完佢料後,佢都有msg我,但轉頭自己又del咗。〈如圖7,8〉

交代到呢度為止,所有記者我都唔會私下回覆,以我Facebook平台嘅回應作實。


相關新聞:



【杜汶澤新女進化史】 女神程美段就是這樣練成的



網友喺動漫展捕獲身材火熱嘅性感小兔仔 原來係美女學徒程美段


來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!